امضای تفاهم نامه ارایه خدمات ویژه درمانی به هنرمندان

وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و فرهنگ و ارشاد اسلامي طي مراسمي در سالن همايش مركز قلب و عروق شهيد رجايي تفاهم نامه اي مبني بر برپايي كلينيك سلامت براي عرصه فرهنگ ،هنر و رسانه  انعقاد کردند.

بر اساس این گزارش، دكتر مرضیه وحيد دستجردي گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، بیمارستان‌های قلب و عروق شهید رجایی، حضرت رسول (ص) و شهید هاشمی‌نژاد برای ارایه خدمات پزشکی به هنرمندان در نظر گرفته شده ‌اند.

وی با بیان این که برای همه هنرمندان پرونده الکترونیک سلامت تشکیل می شود، ابراز امیدواری کرد، این خدمات را به صنوف دیگر هم ارایه کنیم.

وزیر بهداشت با اشاره به این که بر مبنای تفاهم‌ نامه کنونی ارایه خدمات ویژه به هنرمندان در حال حاضر فقط در تهران صورت می گیرد، اضافه کرد: درصددیم در گام بعدی این طرح در شهرستان‌ها هم اجرایی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این مراسم صیانت از سلامت هنرمندان را وظیفه خواند و گفت: در حال حاضر چتر بیمه تامین اجتماعی، بدون محدودیت همه هنرمندان را در برگرفته است.

سید محمد حسینی افزود: سال گذشته11 هزار خانوار از قشر هنرمندان زیر پوشش بیمه قرار گرفتند و در کل 42 هزار خانوار از هنرمندان بیمه شده‌اند.

وی اضافه کرد: سال گذشته 14 هزار نفر و امسال 15 هزار نفر زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند.

بر پایه این گزارش، رییس بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی نیز گفت: درمانگاه پیشگیری و ارتقای سلامت در حوزه قلب و عروق نیز در این بیمارستان فعال شده است که خدماتی ویژه همچون معاینه کامل را به هنرمندان ارایه می‌کند



وزیر بهداشتدرمان و آموزش پزشكيوزیر فرهنگ و ارشاد اسلاميوزارتبهداشتبهداشتیهمايشمركز قلب و عروق شهيد رجاييتفاهم نامهكلينيك سلامتعرصه فرهنگهنررسانهدكتر مرضیه وحيد دستجردیبیمارستان‌بیماربیماریداروقلبعروقحضرت رسول (ص)شهید هاشمی‌نژادخدمات پزشکیهنرمندپرونده الکترونیک سلامتتهرانبیمه تامین اجتماعیسید محمد حسینیبیمه تکمیلیدرمانگاهپیشگیریمعاینه


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

274

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

116

میهمان آنلاین

24501392

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA