سقوط کارگر یک شرکت تولیدی به داخل چاه 15 متری + عکس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، درپی تماس با سامانه 125 آتش نشانی تهران و اعلام سقوط پرسنل این شرکت به داخل چاه درساعت 22:29 دقیقه شب گذشته، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی، آتش نشانان ایستگاه 62 و گروه امداد ونجات 5 به طور همزمان به محل حادثه واقع درشادآباد، خیابان 17 شهریور راهی شدند.
 
 
محمد حسین قربانی افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران که از لحظات اولیه بهمراه آتش نشانان در محل حادثه حضور یافته بود، در این باره ابراز داشت: فردی به نام ابراهیم - ر(30ساله) از کارگران شرکت تولیدی در حال تردد در قسمت گاراژ تعمیرات خودرو بود که بر اثر بی احتیاطی به داخل چاهی خشک به عمق حدود 15متر سقوط کرد.
 
 
وی اضافه کرد: آتش نشانان و نجاتگران بلافاصله با بکار گیری تجهیزات تخصصی نجات و با رعایت موارد ایمنی عملیات خود را آغاز کردند و موفق شدند در کمترین زمان ممکن، شخص حادثه دیده را از عمق چاه خارج کنند.
 
 
این افسر آماده آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است، خاطرنشان کرد: این کارگر که از ناحیه کمر و پا دچار آسیب دیدگی شده بود بلافاصله برای انجام اقدامات درمانی و معاینات پزشکی به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل شد.
 

 

 

 



اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی و محیط زیستسقوط کارگر یک شرکت تولیدی به داخل چاه 15 متری + عکس


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8094

تعداد اعضا

3074

بازدید امروز

5163

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

48

میهمان آنلاین

24479244

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA