کارگران از محاصره آتش نجات یافتند

آتش سوزی انبار جوراب در بازار عباس آباد با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد و 5 کارگر محبوس در دود آتش نجات یافتند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 14:26 روز 13 خرداد با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 7، فرعی بازار، 67، خودرو حامل دستگاه تنفسی را به بازار بزرگ تهران، بازار عباس آباد اعزام کرد.

حسن علیمردانی معاون عملیات منطقه 5 که از لحظات اولیه در محل حادثه حضور پیدا کرده بود در این باره گفت: در محل اعلام شده طبقه دوم یک ساختمان 4 طبقه که به صورت انبار استفاده می شد به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده و کارگران طبقه سوم و چهارم در دود ناشی از این آتش سوزی در داخل واحدهای خود محبوس شده بودند.

وی افزود: آتش نشان به سرعت عملیات خود را آغاز کردند و به دو گروه نجات و مهار آتش سوزی تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از دستگاه های تنفسی اقدام به جستجوی محبوسین احتمالی پرداخت و گروه دوم نیز با استفاده از لوله های آبدهی اقدام به مهار و خاموش کردند آتش کردند.

معاون منطقه 5 عملیات خاطرنشان کرد: آتش نشانان با جستجودر طبقات موفق شدند 5 نفر از کارگران محبوس شده در طبقات را نجات داده و آتش را در مراحل اولیه خاموش کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحوادثآتش سوزیکارگرانعباس آبادتهرانآتش نشانی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8108

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

0

میهمان آنلاین

24581292

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA