آتش سوزی در انبار وسیع جعبه و کارتن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی با مطلع شدن ازوقوع این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 12، 35، 81، 87، 96 و همچنین سه تانكرآب، یک خودروی حامل دستگاه تنفسی، یک لودر و یک خودروی سنگین فوماتیک این سازمان را ساعت 07:54دقیقه بامدادامروز به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، خیابان خلازیل، خیابان اسدآباد اعزام کرد.
مهدی داوری، معاون عملیات عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این مورد گفت: محل حادثه یک انبارروباز جعبه و کارتن به وسعت چهار هزارمترمربع بود كه دراین حادثه یک هزار مترمربع آن دچار آتش سوزی شد.
وی با اشاره به این که در این انبار مقادیرزیادی جعبه میوه پلاستیکی، چوبی و نیز کارتن نگهداری می شد، افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با توجه به وسعت و شدت این آتش سوزی به چند گروه تقسیم شده و وارد عملیات مهارشعله های آتش شدند كه با تلاش آنان از گسترش آتش جلوگیری شد.
معاون عملیات آتش نشانی تصریح کرد: به دلیل وجود انبار های متعدد در اطراف محل آتش سوزی هرآن احتمال می رفت شعله های آتش به این مکان های پرخطردر مجاوراین انبار کشیده شود که با سرعت عمل نیروهای عملیاتی از سرایت آتش به اطراف ودیگر انبار های جعبه و محل جمع آوری ضایعات، ممانعت به عمل آمد و آتش سوزی در همان محل شروع و داخل انبارروباز خاموش شد
بنا به گفته وی دراین حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید اما خساراتی وارد شد که هم اکنون بررسی های بیشتر برای یافتن علت اصلی بروز این آتش سوزی و نیز برآورد خسارت وارده توسط کارشناسان آتش نشانی در حال انجام است.

 

منبع : سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران



خبارسلامت ایمنی و محیط زیستHSEآتش سوزیانبار جعبه و کارتنغرب تهران


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8246

تعداد اعضا

4316

بازدید امروز

5886

بازدید دیروز

1

متخصصین آنلاین

4

میهمان آنلاین

25100070

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA