جزء اولین نفراتی در دنیا باشید که دوره NEBOSH IGC 2018-19 را می گذرانید!

شرکت HSE Arya از سال 1396 اولین شرکتی در ایران بود که توانست با همکاری شرکت RRC انگلیس مجوز برگزاری دوره ها و آزمونهای رسمی نبوش را اخذ نماید. این مجوز، منجر به برگزاری اولین دوره و آزمون حضوری نبوش در ایران در اردیبهشت سال 1397 گردید. 
 
مجوز این شرکت محدود به برگزاری دوره های حضوری نیست، بلکه علاوه بر آن، مجوز برگزاری دوره های آنلاین را نیز اخذ نموده است. همچنین مجوز شرکت HSE Arya برای برگزاری دوره های نبوش و آیوش محدود به یک یا دو دوره خاص نبوده، بلکه این شرکت مجوز برگزاری تمامی دوره های سطوح Award, Certificate, Diploma نبوش و دوره های IOSH را هم به صورت حضوری (Classroom, InCompany) و هم به صورت مجازی (Online) دارد. 
 
همچنین شرکت HSE Arya امکان برگزاری آزمون در تمامی نقاط کشور عزیزمان ایران را داشته و محدود به تهران نمی باشد.
 
لذا در این مدت صدها دانشجو که اکثرا مدیران HSE شرکتها و سازمانها و دانشجویان رشته های مرتبط با HSE و شاغلان در این حوزه بوده اند، از سراسر کشور در دوره های آموزشی این شرکت، ثبت نام نموده و دوره های خود را گذرانده اند و در آزمون شرکت نموده و گواهینامه نبوش و آیوش خود را دریافت کرده اند.
 
نبوش در سال 2018 تصمیم بر تغییر سیلابس های معروف ترین دوره خود یعنی International General Certificate یا IGC (لینک به صفحه دوره ها) نمود. و در کمتر از یک ماه پیش، این دوره را در سایت خود به روز رسانی نمود.  شرکت RRC به عنوان یکی از بهترین نمایندگان نبوش در دنیا، اولین شرکتی بود که این دوره را در دنیا ارائه داد. لذا شرکت HSE Arya به عنوان نماینده رسمی شرکت RRC در ایران به عنوان اولین شرکت در ایران، امکان برگزاری دوره جدید IGC را برای علاقه مندان فراهم نموده است و علاقه مندان میتوانند برای ثبت نام به سایت شرکت HSE Arya (لینک به صفحه دوره ها) مراجعه نمایند. 
 
ورژن جدید IGC تفاوتهایی با ورژن قدیمی 2014 دارد. از مزایای دوره IGC 2019 می توان به کامل تر و به روز تر شدن آن و همچنین و کوتاه تر شدن زمان مطالعه دوره نسبت به نسخه 2014 اشاره نمود. همچنین آزمون های این دوره از 3 آزمون در نسخه قبلی به 2 آزمون تغییر یافته است. 
لازم به ذکر است که قیمت این دوره هیچ تغییری نداشته و با قیمت قبل آماده ارائه می باشد. 
اولین زمان آزمون آذرماه 1398 می باشد و آزمون های بعدی در اسفند 1398، خرداد و شهریور 1399 خواهد بود. 
 
پیشنهاد می شود افرادی که به دنبال به دست آوردن اولین ها هستند، در این دوره که برای اولین بار در دنیا برگزار می گردد، ثبت نام(لینک دوره ها) کنند و این فرصت را از دست ندهند. 
 
با HSE Arya به باشگاه #اولین ها بپیوندید:
www.HSEArya.com
+982155425307
training@hsearya.com
https://t.me/IranNebosh


استخدامآگهی استخداماستخدام HSEکاریابی HSEاستخدام ایمنیاستخدام سلامتاستخدام محیط زیستجزء اولین نفراتی در دنیا باشید که دوره NEBOSH IGC 2018-19 را می گذرانید!


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8108

تعداد اعضا

بازدید امروز

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

465

میهمان آنلاین

24564852

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA