منطقه 8 انتقال گاز: بیش از 3 میلیون نفر ساعت عملیات بدون حادثه انجام شد

فرهاد قدیمی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان عملیات ایمنی و انتقال در مقایسه با سال 1396 بیش از 10 درصد افزایش داشت و نشان از ارتقای علمی کارکنان و اهتمام به الزامات ایمنی و ارایه آموزش های هدفمند به منظور مقابله با سوانح و کاهش آمار مخاطرات شایع در این منطقه است.
 
وی افزود: اجرای پروژه های ایمن و بدون حادثه در طول سال حاکی از استقرار منظم سیستم مدیریت «اچ.اس.ای» و رعایت اصول ایمنی دراین منطقه است.
 
 
قدیمی، بازدید و بازرسی ایمنی از همه تجهیزات و اماکن منطقه، سیستم های اعلام و اطفای حریق، وضعیت ایمنی پیمانکاران، وسایل و تجهیزات آتش نشانی، تجهیز تاسیسات و واحدهای منطقه به تجهیزات ایمنی مورد نیاز، برگزاری دوره های آموزشی ایمنی و فرهنگ سازی آن را از جمله برنامه های اجرا شده این منطقه طی سال گذشته دانست.
 
منطقه هشت انتقال گاز یکی از مناطق 10 گانه شرکت انتقال گاز ایران است که با 3700 کیلومتر خط انتقال و 9 تاسیسات تقویت فشار، گاز تحویلی از مبادی تولید را به استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و بخشی از استان های زنجان، کردستان و گیلان و پایانه صادراتی انتقال می دهد.
 
میزان گاز انتقالی از این منطقه جهت مصارف خانگی، نیروگاه‌ها، صنایع و صادرات در 12 ماهه سال گذشته، افزون بر 29 میلیارد مترمکعب بود که افزایش 7 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال 95 نشان می دهد.
 


اخباراخبار hseاخبار ایمنیاخبار بهداشتاخبار محیط زیستاخبار روزانهاخبار جدیدخبر HSEمنطقه 8 انتقال گاز: بیش از 3 میلیون نفر ساعت عملیات انجام شد


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

4000

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

229

میهمان آنلاین

24498011

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA