ثبت بیش از 12 میلیون ساعت کار بدون حادثه در منطقه 10 عملیات انتقال گاز

سرپرست منطقه 10 عملیات انتقال گاز استان بوشهر گفت: منطقه 10 عملیات انتقال گاز با رعایت نکات ایمنی موفق به ثبت رکورد بیش از 12 میلیون نفرساعت کار بدون حادثه شده است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمید خدری صبح امروز در نشست مشترک با مسئولین منطقه ده عملیات گاز استان بوشهر افزود: کارکنان این منطقه تاکنون درهمه فعالیت‌ها موضوعات H.S.E (بهداشت ایمنی و محیط زیست) را در راس امور خود قرار داده‌اند و همواره بر تحقق هرچه بیشتر این مهم تلاش می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون پروژه‌های تعمیراتی مختلفی در شرایط سخت آب و هوایی با ظرفیت خطر بالا، بدون هیچ حادثه‌ای به انجام رسیده است، گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در زمینه‌های سه گانه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در نیمه نخست امسال بیش از 12 میلیون نفرساعت کار بدون حادثه به ثبت رسید که این خود نشان‌دهنده اهتمام کارکنان به رعایت الزام‌های ایمنی است.
 
خدری با تقدیر از کارکنان واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست تاکید کرد: ثبت این میزان نفر ساعت کار بدون حادثه با توجه به موقعیت و حجم بالای کار در این منطقه، قابل توجه است.
 
سرپرست منطقه 10 عملیات انتقال گاز استان بوشهر گفت: فعالیت‌های گروهی، مشارکتی، برنامه‌ریزی منظم و تلاش‌های واحد H.S.E (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) این منطقه و ترویج فرهنگ ایمنی میان کارکنان از شاخصه‌های بارز و تاثیرگذار در دستیابی به این مهم بوده است. 
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستثبت بیش از 12 میلیون ساعت کار بدون حادثه در منطقه 10 عملیات انتقال گاز


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

4897

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

201

میهمان آنلاین

24506015

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA