مخازن ذخیره‌سازی پایانه‌های نفتی خارگ و شمال ایمن‌سازی می‎شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، سید پیروز موسوی در نشست کارگروه ایمن‌سازی مخازن ذخیره‌سازی گفت: نقش حیاتی و تاثیرگذار مخازن ذخیره‌سازی مواد نفتی در زنجیره تولید  ایجاب می‌کند تا نسبت به رعایت الزام‌های و انجام اقدام‎های مراقبتی از منابع ملی تلاش گسترده داشته باشیم.
 
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: ارتقای مکانیسم‌های نگهداری و اقدام‌های پیشگیرانه از وقوع حادثه در مخازن ذخیره‌سازی ضروری است و باید برنامه های اصلاحی تعیین شده در مطالعات و ارزیابی ریسک‌های موجود در قالب پروژه‌های تعیین شده در نظر گرفته شود.
 
وی همچنین با اشاره به ضرورت پایش دوره‌ای مخازن با در نظر گرفتن شاخص‌های بازرسی فنی، تعمیرات، ایمنی و زیست محیطی، گفت: کارگروه‌های ارتقای ایمن‌سازی پایانه نفتی خارک و پایانه نفتی شمال باید اقدام‌های لازم در زمان تعمیرات اساسی هر مخزن  در قالب برنامه زمان‌بندی شده را در دستور کار قرار دهند.
 
به نقل از روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی، موسوی با بیان اینکه وظایف این کارگروه‎ها طبق الزام‎های بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‎اس‎ای) به شکل کامل مشخص شده است، گفت: اطلاعات مربوط به تهیه، اصلاح و ارتقا سیستم اعلان و اطفا حریق و همچنین تامین آب آتش‌نشانی طبق استانداردهای روز جهان در سیستم‌های مخازن ذخیره‌سازی در پایانه‌های نفتی خارک و شمال به طور مستمر روزآمد می‌شود.
 
نشست هم‌اندیشی کارگروه‌های ارتقای ایمن سازی مخازن ذخیره‌سازی نفت خام شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارک و پایانه نفتی شمال برگزار شد.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستمخازن ذخیره‌سازی پایانه‌های نفتی خارگ و شمال ایمن‌سازی می‎شود


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8096

تعداد اعضا

1594

بازدید امروز

6195

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

4

میهمان آنلاین

24490091

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA