کشته و زخمی شدن ۳ کارگر در اثر سقوط در پروژه فولاد زرند

سقوط ۳ کارگر از ارتفاع در پروژه فولاد زرند ایرانیان، یک کشته و دو مجروح بر جای گذاشت. 
 
سرپرست اداری و پشتیبانی شرکت قائم الرضا در پروژه فولاد زرند ایرانیان ضمن اظهار تاسف از حادثه روی داده در این پروژه گفت: ماهیت پروژه‌های صنعتی به شکلی است که امکان بروز حادثه در آن وجود دارد و در پروژه‌های این چنینی جلوگیری از حادثه به صورت مطلق امکان پذیر نیست. 
 
 «مهرداد پارسایی» افزود: در شرایط کاملا ایمن نیز ممکن است چنین حوادثی به دلیل خطای انسانی و یا عدم رعایت موارد ایمنی اتفاق بیفتد. 
 
 پارسایی تصریح کرد: کارگر فوت شده ۲۸ سال سن داشته و کار نصب تجهیزات در ارتفاع را انجام می‌داده است. 
 
 وی با بیان اینکه فرد فوت شده جزو پیمانکاران پروژه نیز بوده، افزود: این فرد تجربه کمی نداشته و حتی چندی پیش بر اساس ارزیابی عملکرد واحد ایمنی پروژه به عنوان کارگر ایمنی نمونه معرفی شده بود. 
 
 سرپرست اداری و پشتیبانی پروژه فولاد زرند ایرانیان با بیان اینکه حادثه می‌تواند برای هر کس حتی افراد با تجربه نیز رخ دهد، خاطرنشان ساخت: کار نصب در ارتفاع معمولا توسط افراد متبحر انجام می‌شود و فرد فوت شده در این زمینه دارای تجربه بوده است.  
 
 وی درخصوص آسیب دو کارگر دیگر نیز گفت: این افراد از کارگران پیمانکاری شرکت آب و خاک بودند که یکی از آن‌ها از ناحیه دست دچار آسیب جزئی شده و دیگری نیز سطح هوشیاری‌اش بهتر شده است. 
 
پارسایی با بیان اینکه حادثه سقوط یک کارگر از ارتفاع و مرگ وی توسط مسوولین ذیربط شهرستان از جمله بازرسین اداره کار در دست بررسی است، اظهارداشت: پس از تکمیل مستندات، تکمیل گزارش و جمع بندی، علت حادثه اعلام می‌شود.(ایلنا)
 


اخبارْاخبار سلامت ایمنی و محیط زیستاخبار hseکشته و زخمی شدن ۳ کارگر در اثر سقوط در پروژه فولاد زرند


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

5768

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

159

میهمان آنلاین

24506886

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA