انسداد چاه‌های غیرمجاز در اولویت کاری سال 94 قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید حسین هاشمی در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران گفت: انسداد چاه‌های غیرمجاز کمک خواهد کرد برداشت‌های بی‌رویه از منابع آب زیرزمینی استان تهران ساماندهی شود و تنها از طریق مجاری مجاز از چاه‌ها آب برداشته شود.

وی افزود: سال 94 را به خوبی آغاز کردیم و روزهای ابتدایی سال را همراه با موفقیت پشت سر گذاشتیم امیدواریم با تلاش تمام مدیران استان سال 1394 را با موفقیت‌های روز افزون برای استان تهران به پایان برسانیم.

وی با اشاره به سفر رییس جمهوری به غرب استان تهران گفت: روز شنبه هفته آینده در نهاد ریاست جمهوری جلسه‌ای تشکیل خواهد شد تا درخصوص پروژه‌ها و طرح‌های قابل بهره‌برداری در سفر رییس جمهوری تصمیمات لازم اتخاذ شود و در دستور کار سفر ایشان قرار داده شود.

استاندار تهران ادامه داد: سفر رییس جمهور به استان تهران فرصت خوبی است تا برخی مسائل که در قالب بودجه‌های سنواتی قابل حل نیستند با توجه به برکات سفر ایشان مورد توجه قرار گیرند.

وی تاکید کرد: سفر رییس جمهور در 5 مرحله انجام خواهد شد و امیدواریم این سفرها با دستاوردهای خوبی برای استان تهران همراه باشد.

وی همچنین از آغاز تدوین برنامه ششم توسعه در استان تهران خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند پیشنهادات خود را به دبیرخانه شورا ارائه کنند تا در برنامه ششم توسعه لحاظ شود.

هاشمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت حفظ منابع طبیعی استان تهران ضمن تبریک آغاز به کار سرپرست اداره کل طبیعی استان تهران گفت: روند تخریب منابع طبیعی در اطراف سد لتیان نگران کننده است و باید به تخریب منابع طبیعی در اطراف این سد به طور جدی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و جلوی این تخریب که به ضرر استان تهران است را بگیریم.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseانسداد چاه‌های غیرمجازبرداشت‌های بی‌رویهمنابع آب زیرزمینیاستان تهران


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

5247

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

207

میهمان آنلاین

24506365

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA