نجات سه كارگر كارگاه مترو از زیر آوار

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)، در ساعت 10:34 دقیقه صبح طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اعلام آوار در كارگاه مترو دولت آباد، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 14، 79 و گروه امداد و نجات 17 را به محل حادثه اعزام كرد.
 
محمداسماعیل شریفی رییس ایستگاه 79 سازمان آتش نشانی تهران كه از دقایق اولیه در محل حادثه حضور یافته بود، گفت: سه نفر ازكارگران مترو صبح امروز مشغول گود برداری و پاكسازی اطراف دكل ستون های داخل گودال در کارگاه مترو بودند كه به علت ریزش خاك های اطراف گودال در زیر خاك مدفون شدند.
 
ایشان ادامه داد: دو كارگر 35 و 40 ساله تا نیمه بدن و یك كارگر50 ساله تا گردن در زیر خاك مدفون شدند كه آتش نشانان بلافاصله با ایجاد كارگاه ایمن و ایمن سازی اطراف گودال در لحظات اولیه، دو نفر كارگری كه تا نیمه بدن شان در زیر خاك مدفون شده بودند را با رعایت موارد ایمنی از زیرآوار بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
ایشان ادامه داد: كارگر سوم كه تا قسمت گردن مدفون شده بود، وضعیت مناسبی نداشت و آتش نشانان در پی اقدامات اولیه به وسیله دستگاه تنفسی به این شخص، اكسیژن رسانی كرده و شروع به عملیات خاك برداری كردند كه پس از گذشت دو ساعت عملیات نفس گیر توانستند كارگر سوم را سالم از زیر خروارها خاک خارج کنند.
 
شریفی با اشاره به این این کارگر بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت، تصریح كرد: این حادثه كه در حدود 120 دقیقه به طول انجامید که خوشبختانه مورد فوتی نداشت.
رئیس ایستگاه آتش نشانی بیان کرد: آتش نشانان هرسه کارگر مصدوم را پس از بیرون آوردن از زیر آوار خاک برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.
ایشان در مورد علت بروز این حادثه اعلام کرد: هم اکنون کارشناسان آتش نشانی و مترو علت بروز این حادثه را در دست بررسی قرار داده اند.
 
 
 
 
 
 


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمرجع متخصصان سلامتایمنی و محیط زیستhse newsنجات سه كارگر كارگاه مترو از زیر آوار


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

5072

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

297

میهمان آنلاین

24499083

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA