سقوط کارگر به مخزن قیر مذاب

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)، منابع کارگری در ساری اعلام کردند که یک کارگر حین انجام کار از ارتفاع به درون مخزن قیر مذاب سقوط کرده و تا صبح روز بعد امکان بیرون کشیدن جسد وی وجود نداشته است.
 
 از قرار معلوم؛ امدادگران با رسیدن به محل حادثه و ارزیابی اولیه، به علت درجه حرارت بالای مخزن و عدم دسترسی، ادامه عملیات را به روز بعد موکول کردند تا پس از کاهش دما و تخلیه قیر مذاب در مخزن امکان دسترسی به جسد وی را داشته باشند.
 
به‌ دنبال آن، امدادگران یک روز بعد مجددا جستجو را آغاز کرده و در نهایت تکه‌های قیر اندود بدن این کارگر جوان را در شرایط بسیار بد از مخزن خارج کردند.
 
رئیس اداره عملیات آتش‌نشانی ساری با تایید این خبر گفته است: صاحبان مشاغل پرخطر، کارخانجات و صنعتگران نسبت به ایمن‌سازی محل کار و فراهم کردن تجهیزات ایمنی برای کارگران کم نگذارند.
 
«فضل الله نژاد» ادامه داد: باید سکوی ایمنی برای کارگرانی که مشاغل اینچنینی دارند ایجاد کرد و فرد با وسایل حفاظت فردی و کمربند ایمنی مناسب که مانع افتادن وی شود، مجهز شود تا شاهد وقوع چنین اتفاقاتی نباشیم.
 
HSEexpert.com


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمرجع متخصصان سلامتایمنی و محیط زیستhse newsسقوط کارگر به مخزن قیر مذاب


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

3579

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

176

میهمان آنلاین

24497591

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA