از تیر ماه ماهانه ۲۰ میلیون واکسن کرونا در کشور تزریق می گردد

معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: پاندمی کرونا، یک نبرد واقعی است. آینده در مورد این پاندمی بهتر قضاوت خواهد کرد. قطعا در آینده یکی از شاخص های موفقیت کشورها، مدیریت رهبران کشورها در بیماری کووید ۱۹ است.
 
 در طول یکسال گذشته اتفاقات زیادی در دنیا رخ داد. خیلی از رهبران کشورها، کرونا را جدی نگرفتند و مسخره کردند و گفتند کرونا در کار نیست و اتفاقا خودشان درگیر این بیماری شدند و دیدند که کرونا هست. خیلی از کشورها که ادعای عدالت و حقوق بشر را می کردند، در فرودگاه ها ماسک و لوازم حفاظت فردی همدیگر را به سرقت می بردند.
 
معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: علیرغم صحبت هایی که به دروغ گفته می شد که کشور ایران از نظر لوازم پزشکی و حتی در مدیریت کووید۱۹ تحت تحریم نیست اما واقعا اینگونه نبود. ماسک و لوازم حفاظت فردی نیروهای بهداشتی و درمانی برای ایران خریده بودیم اما در فرودگاه انگلیس جلوی آن را گرفتند و یا کیت خریده بودیم اما در ترکیه جلوی آن را گرفتند.
 
 کرونا یکی از رویدادهایی بود که همه کشورها از نقطه سرخط شروع کردند. هیچ کشوری در مورد کرونا، اطلاعات بیشتری از کشورهای دیگر نداشت. در بیماری های قلبی و عروق و گوارشی یا برخی اعمال جراحی، برخی کشورها پیشرفته تر هستند و از قبل خودشان را آماده کرده اند اما تنها بیماری که همه از سرخط شروع کردند کووید ۱۹ بود.


اخبار - اخبار مهم - کووید 19 - کرونا- واکسن - بهداشت - ایمنی- بیماری - corona - viros - ویروس - واگیر دار -


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

5498

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

24

میهمان آنلاین

24506616

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA