بی توجهی به نشت گاز علت اصلی وقوع حوادث گاز خانگی است

محمد حسن گل پیچی رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت گاز خوزستان در گفتگو با روابط عمومی این شرکت از کاهش تلفات حوادث گاز در سال ۹۷ خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل گاز خوزستان گفت: با توجه به اینکه بی توجهی به نشت گاز علت اصلی وقوع حوادث در منازل است، بر توجه مشترکین به مسائل ایمنی هشدار داد.
 
گل پیچی با اشاره به کاهش تلفات حوادث گاز در سال ۹۷ افزود: با وجود ۷۵ حادثه در سال ۹۷ حدود ۱۷ نفر فوت شدند و این در حالی است که در ۶۱ مورد حادثه‌ای که طی سال ۹۶ رخ داده است نیز ۱۷ نفر کشته شدند.
 
رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل گاز خوزستان یادآور شد: نشت از شیلنگ گاز به علت فرسودگی، استفاده از اتصالات غیر استاندارد و قرار گرفتن مواد قابل اشتعال مانند پرده در مجاور وسایل گازسوز، نشست گاز از سیستم لوله کشی داخلی منازل، نشت از شیلنگ گاز به دلیل نبود و یا نقص در بست، نشت گاز از شیر مصرف به دلیل نبود نصب درپوش به ترتیب از جمله مهمترین عامل انفجار و آتش سوزی در منازل محسوب می‌شوند.
 
محمد حسن گل پیچی با توجه به تعطیلات تابستان از شهروندانی که قصد مسافرت به شهرها و استان‌های دیگر را دارند خواست قبل از ترک منزل از بسته بودن شیر اصلی گاز ورودی منزل اطمینان حاصل کنند تا شاهد  حوادث ناگوار نباشیم.
 
رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل گاز خوزستان تصریح کرد: امداد گاز خوزستان با شماره ۱۹۴ به صورت ۲۴ ساعته آمادگی دریافت پیام‌های مشترکین با موضوع قطعی ناگهانی گاز، افت فشار، نشتی و هرگونه اتفاق در خصوص گاز خانگی می‌باشد.


اخباراخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیاخبار سلامتاخبار محیط زیستhse newsخبرهای ایمنیبي توجهي به نشت گاز علت اصلي وقوع حوادث گاز خانگي است


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

4496

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

271

میهمان آنلاین

24498508

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA