آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ، تشدید نظارت بر اماكن عمومی و عرضه مواد غذایی

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر علي اكبر سياري با اعلام اين خبر گفت: برنامه بسيج نوروزي با توجه به نزديكي فصل بهار و ايام تعطيلات نوروزي به منظور ضرورت تشديد نظارت هاي بهداشتي هدفمند بر فعاليت مراكز و اماكن عمومي خاص مانند مراكز تهيه، توزيع، عرضه و فروش مواد غذايي، مراكز اقامتي، تفريحي و گردشي و تاريخي اجرا مي شود.

وي افزود: وزارت بهداشت به منظور حفظ سلامت مسافران نوروزي و پيشگيري از بروز اپيدمي هاي منتقله از آب و غذا برنامه بسيج سلامت نوروزي را برگزار مي كند.

سياري با بيان اينكه اجراي اين برنامه طي ابلاغي به معاونت هاي بهداشتي سراسر كشور اعلام شده است، از دانشگاههاي علوم پزشكي سراسر کشور خواست تا با استفاده حداكثري از توان كارشناسي و امكانات تحت مسئوليت خويش با حضور فعال بر اجراي اين طرح و همچنين هماهنگ بودن اين برنامه در سراسر كشور نظارت كامل داشته و كليه كارشناسان بهداشت محيط نسبت به تهيه و تدوين برنامه عملياتي و اجراي برنامه طبق دستورالعمل اقدام نمايند.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اهميت موضوع سلامت و رسالت سنگين وزارت بهداشت جهت نظارت بر اماكن عمومي اضافه كرد: انتظار مي رود هم نسبت به پوشش نظارت بر مراكز تهيه، توزيع، عرضه و فروش مواد غذايي و اماكن حساس و همچنين پوشش نظارتي بر اماكن اقامتي و اماكن بين راهي اقدام شود.

 

 

منبع : خبرگزاری مهر

 

 


اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseطرح بسیج سلامتنوروزیتشدید نظارتاماکن عمومیمعاون بهداشتبهداشت محیط


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

5508

بازدید امروز

6195

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

41

میهمان آنلاین

24494005

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA