به خودتان قول دهید که در سال جدید به این هدف‌ها برسید

به نقل از هفته نامه آتیه نو، ساختن تصویری خوشایند از دوازده ماه پیش‌رو، می‌تواند لذت‌بخش و در عین حال نگران‌کننده باشد. به‌جای اینکه چشم‌انداز این یک ساله را پیچیده و دور از دسترس تصویر کنید، پیشنهاد می‌کنیم به فکر برداشتن قدم‌های موثر، اما شدنی باشید. ما در این چندخط، بعضی از راه‌هایی که می‌توانید در سال 1398 از آن‌ها عبور کنید را با شما در میان می‌گذاریم و کامل‌کردن این فهرست را به خودتان واگذار می‌کنیم.
 
خودتان را درست معرفی کنید
پنهان‌کردن احساسات، نگفتن حرف‌ها و درست معرفی نکردن خود، مایه بسیاری از سوءتفاهم‌های آزاردهنده است. به خودتان قول دهید که در سال جدید، بدون آنکه به احساسات یا زندگی دیگران ضربه بزنید، از حس خودتان به موضوعات و موقعیت‌ها با آن‌ها حرف بزنید. اگر دیگران شما را خوب بشناسند، ممکن است بسیاری از قدم‌های سوءتفاهم‌ساز را در مواجهه با شما برندارند. پس خشت اول را درست بنا کنید تا ساختمان روابطتان کج و ویران نشود.
 
 
سالم شوید، نه لاغر
اگر چربی‌های اضافه، همراه همیشگی شما باشند، احتمالا کاهش وزن هم یکی از برنامه‌های ثابت سال نو شما خواهد بود. به‌جای آنکه در این سال خود را با خیال کم‌کردن وزن عذاب دهید، چندقدم به سمت سالم زندگی‌کردن بردارید. مثلا به خودتان قول دهید که هرهفته، میزان مشخصی راه بروید. در یخچالتان به‌جای دسرهای چرب و شیرین، پای سبزیجات سالم را باز کنید و به‌جای خوردن فست‌‎فودها، چند راه سالم آشپزی‌کردن را یاد بگیرید.
 
 
یک مهارت تازه یاد بگیرید
نمی‌خواهد شاخ غول را بشکنید و امسال میلیاردر شوید. چشم‌انداز سال جدید شما در کسب‌وکارتان، می‌تواند یادگرفتن یک مهارت تازه باشد. مطالعه هدفمند، با برنامه و منسجم در مورد یک موضوع مهم را شروع کنید و برای خودتان هدف‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدتی را در این زمینه تصور کنید. هدف کوتاه‌مدت شما می‌تواند تمام‌کردن یک کتاب یا گذراندن یک دوره آموزشی باشد و در بلندمدت می‌توانید تبدیل شدن به یک صاحب‌نظر متخصص در آن حوزه را تصور کنید.
 
 
یک مشکل قدیمی را حل کنید
با همسر، دوست یا والدینتان برای حل یک مشکل قدیمی مذاکره کنید. موضوعی که مدت‌هاست هر دو شما را آزار می‌دهد را روشن کنید، با آرامش در موردش گفت‌وگو کنید و انتظاراتتان از یکدیگر را روشن کنید. اگر احساس می‌کنید عبور از این نقطه کار خودتان نیست، از یک مشاور و روان‌شناس کمک بگیرید. بگذارید که سال نو برای شما، سال خلاص شدن از این جنگ قدیمی باشد.
 
 


آگهی استخداماستخدام hseاستخدام ایمنیاستخدام بهداشتاستخدام افسر ایمنی بهداشت محیط زیستبهداشت حرفه ایاستخدام روزانهآگهی استخدامیبه خودتان قول دهید که در سال جدید به این هدف‌ها برسید


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

1272

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

7

میهمان آنلاین

24495283

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA