فراخوان مشاركت صاحب نظران در زمینه احیای دریاچه ارومیه

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به ابلاغيه دولت تدبير و اميد مبني برتسريع و يا بازنگري طرح هاي مصوب قبلي در خصوص احياي درياچه اروميه و همچنين اخذ نظرات انديشمندان و صاحبنظران، وزارت نيرو از تمامي صاحبان قلم و انديشه در خواست کرده است به منظور غناي تصميمات آتي، نظرات مشورتي خود را حداكثر تا تاريخ بیست و چهارم شهریور ماه به آدرس الكترونيكي URMIALAKE@MOE.GOV.IR يا شماره دورنگار 81606322، ارسال کنند. 

نظر به اهميت موضوع و به منظور اطلاع رساني از اقدامات انجام شده و پيش رو و دريافت نقطه نظرات صاحبنظران، انديشمندان، متخصصان و تشكل هاي مردم نهاد، سايت اختصاصي درياچه اروميه در پورتال وزارت نيرو راه اندازي شده همچنين اطلاع رساني هاي لازم در خصوص طرح هاي قبلي از طريق پورتالهاي  شركت مديريت منابع آب ايران و شركت آب منطقه اي آذربايجان غربي صورت پذيرفته است. 

با توجه به ابلاغيه بیست و هشتم مرداد ماه هيأت وزيران،  " كارگروه نجات درياچه اروميه" با مسئوليت وزير نيرو و عضويت معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهور، رييس سازمان حفاظت محيط زيست، وزيركشور و وزير جهاد كشاورزي تشكيل شد و اولين جلسه كارگروه مذكور در وزارت نيرو برگزار شد. بر اين اساس مقرر شد از طريق فراخوان عمومي نظرات كليه صاحبنظران و انديشمندان جهت ارتقاي تصميمات و اقدامات اخذ شود.

 

منبع : خبرگزاری مهر 



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseمحیط زیستکار گروه نجات دریاچه ارومیهفراخوان مشارکتوزارت نیرو


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

6910

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

172

میهمان آنلاین

24500922

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA