واژگونی یک دستگاه تریلر در فیروزکوه ، ثبت 13 تصادف جاده‏ای در هفته گذشته

علی محمدعلی‏تبار امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در تشریح جزئیات این خبر افزود: در این حادثه که در اثر بارش شدید باران و لغزندگی جاده رخ داد، یک دستگاه تریلر که در مسیر تهران در حال حرکت بود، قبل از تونل دوم دلیچای دچار حادثه و واژگون شد.

رئیس جمعیت هلالاحمر شهرستان فیروزکوه گفت: پس از تلاش سه ساعته امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده‏ای امین‏آباد و با به‏کارگیری ست نجات و جرثقیل، راننده حادثه دیده رهاسازی شد و با آمبولانس به بیمارستان امام خمینی فیروزکوه انتقال یافت.

13 تصادف جاده‏ای در فیروزکوه

محمدعلی تبار همچنین با اشاره به حوادث آخر هفته گذشته خاطرنشان کرد: پنج‏شنبه گذشته در مسیر حدفاصل منطقه امین‏آباد تا گردنه «اوزنه»، در مجموع هشت تصادف رخ داد که طی آن 15 خودرو دچار حادثه شدند.

وی تصریح کرد: این حوادث در مجموع هفت مصدوم به دنبال داشت و نجات‏گران این نهاد با ارائه کمک‏های اولیه، سه نفر از آنان را تحویل عوامل اورژانس 115 دادند.

رئیس جمعیت هلالاحمر شهرستان فیروزکوه گفت: جمعه گذشته نیز از ساعت 14:30 دقیقه تا 19 در این محور مواصلاتی پنج فقره تصادف رخ داد که طی آنها، شش نفر مصدوم توسط نجات‏گران به صورت سرپایی مداوا شدند.

 

منبع : خبرگزاری فارس  

 



اخبارسلامت ایمنی محیط زیستhseحوادث جاده ایتصادفجاده فیروزکوهواژگونی تریلر


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

3281

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

160

میهمان آنلاین

24504399

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA