مرگ مالک ساختمان 5 طبقه در حادثه ریزش آوار

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت 12 دیروز حادثه ریزش آوار به سامانه آتش نشانی اعلام شد. بلافا صله آتش نشانان ایستگاه پنج و گروه نجات به محل حادثه در خیابان 16 متری امیری اعزام شدند. در بررسی های اولیه مشخص شدکارگران مشغول خراب کردن ساختمان از طبقه پنجم بودند که همزمان با حضور مالک 70 ساله و مردی 32 ساله ساختمان تخریب و بر سر آنها فرو می ریزد.

وی ادامه داد:مالک ساختمان در زیر خروارها خاک مدفون شد و مرد 32 ساله نیز تا کمر در زیر آوار قرار داشت. آتش نشانان بلافاصله اقدامات خود را برای خارج کردن این دو نفر از زیر آوار آغاز کردند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، مرد 32 ساله از زیر آوار خارج و تحویل عوامل اورژانس شد. همچنین پس از گذشت ساعتی از جستجو آتش نشانان توانستند پیرمرد 70 ساله را از زیر آوار خارج کنند که پس از تحویل به عوامل اورژانس، متاسفانه مشخص شد این فرد جانش را از دست داده است.

ملکی با اعلام اینکه عملیات ساعت 14 به پایان رسید، تاکید کرد: این ساختمان از سوی کارشناسان شهرداری و اتش نشانی مورد بازدید قرار گرفته و نکات ایمنی به آنها گوشزد شده بود.

 

منبع : خبرگزاری مهر 



اخبارسلامت ایمنی محیط زیستhseحوادثریزش آوارمرگسازمان آتش نشانیتهرانخیابان 16 متری امیری


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

6370

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

20

میهمان آنلاین

24500381

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA