مرگ ۲۶۵ نفر بر اثر حوادث ناشی از كار ظرف دو ماه

رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی اعلام کرد: ‌ در دو ماهه سال جاری ۲۶۵ نفر در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس گزارش دریافتی ایلنا، دکترمحمود خدادوست افزود: در دو ماهه امسال ۲۶۳ مرد و دو زن در حوادث کار جان باخته‌اند که در این میان سقوط از بلندی با ۱۲۷ فوتی بیشترین تعداد متوفیات حوادث ناشی از کار را در برمی گیرد.
وی گفت: ‌ پس از سقوط از بلندی، برخورد جسم سخت با ۶۱ فوتی و برق‌گرفتگی با ۳۵ فوتی در رتبه‌های بعدی دلایل مرگ بر اثر حوادث ناشی از کار قرار دارند.
رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی ادامه داد: ‌ در دو ماهه امسال استان‌های تهران با ۴۸ فوتی، خراسان رضوی با ۲۵ فوتی و کرمانشاه با ۱۷ فوتی بیشترین تعداد تلفات حوادث ناشی از کار را داشته‌اند که این آمار در هر یک از استان‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۱۴/۳، ۵۶/۳ و ۴۱/۷ درصد افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: ‌ در این مدت استان‌های خراسان جنوبی با یک فوتی و اردبیل، خراسان شمالی، زنجان و سمنان هر کدام با دو فوتی کمترین مرگ بر اثر حوادث ناشی از کار را داشته‌اند ضمن آنکه استان ایلام طی این مدت هیچ مرگی بر اثر حوادث کار نداشته است.

به گفته خدادوست از کل فوت شدگان حوادث ناشی از کار در دو ماهه امسال تنها دو نفر زن بودند که به دلیل برق گرفتگی در استان‌های مازندران و همدان جان خود را از دست دادند.

 

منبع: سایت ایلنا



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستHSEحوادث کاریحادثه شغلیسقوط از بلندیحوادث ناشی ازکاربرخورد جسم سختبرق گرفتگیخراسان جنوبیمرگ 265 نفر


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

357

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

3

میهمان آنلاین

24494368

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA