قطع سه انگشت دست كارگر جوان در دستگاه چرخ گوشت صنعتی

تاريخ حادثه: 92/4/15

سخنگوی سازمان آتش نشانی از قطع شدن انگشتان دست یك كارگر جوان در دستگاه چرخ گوشت صنعتی خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه در ساعت ۴۷ /۱۰ دقیقه صبح امروز حادثه قرار گرفتن دست یک کارگر در چرخ گوشت، در حوالی خیابان شریعتی خیابان ملک اعلام شد اظهار کرد: بلافاصله گروه نجات شماره ۱۳ به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی با ورود به داخل رستوران مشاهده کردند که یک کارگر ۲۳ ساله در زمان فعالیت با چرخ گوشت صنعتی به دلیل بی‌احتیاطی دست چپش در داخل چرخ گوشت فرو رفته است. آتش نشانان بلافاصله این چرخ گوشت را از میز کار باز کردند و همراه با فرد مصدوم به یکی از بیمارستان‌های اطراف انتقال دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به اینکه گروه آتش نشانی تحت نظارت کادر تیم پزشکی بدنه چرخ گوشت را که دو جداره و ضخیم بود باز کردند، گفت: پس از دو ساعت عملیات موفق شدیم دست این کارگر را از داخل چرخ گوشت خارج کنیم.

 

منبع : http://ilna.ir

وی در مورد آخرین وضعیت این کارگر جوان نیز توضیح داد: متاسفانه به دلیل شدت جراحات، سه انگشت میانی این کارگر جوان به صورت کامل قطع شد و دو انگشت کناری نیز آسیب جدی دیده‌اند.



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیست‌ HSEحوادث شغليحادثه كارايمنيقطع سه انگشت دست كارگردستگاه چرخ گوشت صنعتيسازمان آتش نشانيف خيابان شريعتياستان تهران


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

3612

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

172

میهمان آنلاین

24497623

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA