وجود تجهیزات اطفاء حریق و کارگران شجاع کارخانه را نجات دادند

تاريخ حادثه : 92/4/16

کارگران یکی از کارخانه‌های کولر سازی با استفاده از امکانات اطفائی موجود در کارگاه از گسترش آتش سوزی در این کارخانه جلوگیری کردند.

به گزارش ایلنا، این اتفاق صبح امروز در یک کارخانه کولر سازی واقع در خیابان «هنگام» رخ داد که طی آن کارگران این کارخانه به محض مشاهده آتش سوزی در قسمت تولید پوشال کولر آبی با استفاده از لوله‌های آبرسانی موجود در کارخانه و خاموش کننده‌های دستی موفق شدند از گسترش شعله‌های آتش به سایر نقاط کارخانه جلوگیری کنند.

بر اساس این گزارش؛ آتش نشانان هم به محض رسیدن به یاری کارگران شتافتند و با همکاری یکدیگر این آتش سوزی را به طور کامل خاموش کردند.

در این زمینه یکی از کار‌شناسان آتش نشانی  اظهار کرد: عملکرد این کارگران در مهار این آتش سوزی نشان داد که فراگیری آموزش‌های عمومی و نصب تجهیزات آتش نشانی در محل کار می‌تواند تاثیر بسیاری در جلوگیری از توسعه آتش سوزی در مراحل اولیه و در ‌‌نهایت خسارات بیشتر داشته باشد.

 

منبع : http://ilna.ir



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیست‌ HSEحوادث شغليايمنيتجهيزات اطفاء حريقكارشناس آتش نشانيكارخانه كولرسازيكارگرانخيابان هنگاماستان تهران


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8096

تعداد اعضا

2059

بازدید امروز

6195

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

4

میهمان آنلاین

24490556

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA