برگزاری رزمایش جامع پدافند غیرعامل در پالایشگاه جم

وی از برگزاری رزمایش جامع پدافند غیرعامل در آینده نزدیک خبر داد و خاطر نشان کرد: سناریوی رزمایش جامع پدافند غیرعامل به صورت کامل و دقیق مشخص شده و ان‌شاءالله به زودی این رزمایش آغاز خواهد شد.

دهقان منشادی افزود: این رزمایش پیرو ابلاغ طرح و دستورالعمل اجرایی رزمایش پدافند غیرعامل و در راستای اجرای تصمیمات کمیته بحران شرکت پالایش گاز فجر جم و به منظور حفظ آمادگی پرسنل در شرایط اضطراری و بحران انجام خواهد شد.

مسئول HSE شرکت پالایش گاز فجر جم، هماهنگی بیشتر بین واحدهای مختلف پالایشگاه در هنگام بروز شرایط اضطراری و بحران و ایجاد هماهنگی و ارزیابی عملکرد اعضای کمیته بحران شرکت را از مهم‌ترین اهداف این رزمایش عنوان کرد.

وی ارزیابی و ایجاد هماهنگی بیشتر در بخش فرماندهی صحنه عملیات، ارزیابی عملکرد واحدها در شرایط اضطراری و بحران و اطمینان از سلامت وسایل و تجهیزات امداد و نجات، امداد و درمان و اطفاء حریق را از دیگر اهداف این رزمایش نام برد.

دهقان منشادی در بخش دیگری از اظهارات خود تاکید کرد: اعمال ملاحظات پدافند غیرعامل می‌تواند یکی از پارامترهای مهم و تاثیرگذار در سیاست‌های دفاعی کشور و استمرار تولید مراکز صنعتی وحساس در شرایط بحرانی محسوب شود.

وی ادامه داد: از آنجا که در حال حاضر پالایشگاه گاز فجر جم بیش از 23 درصد نیاز های کشور به گاز طبیعی را تامین می‌کند یکی از مراکز حیاتی برای کشور قلمداد می‌شود و ضرورت دارد به منظور استمرار فعالیت آن در شرایط بحرانی، اقدامات پیشگیرانه لازم در نظر گرفته شود و اجرایی شود.

مسئول HSE شرکت پالایش گاز فجر جم یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در طول اجرای رزمایش به منظور استفاده از پتانسیل گروه‌های فنی و تخصصی و نیروهای پشتیبانی بسیج در قالب گروه‌های اطفاء حریق، امداد و نجات، ایمنی، حراست و امداد و درمان اقدام به انجام عملیات پشتیبانی از گروه‌های اصلی می‌کند.

وی خواستار همکاری تمام واحدهای مرتبط به منظور برپایی هر چه دقیق‌تر این رزمایش شد.مسئول HSE شرکت پالایش گاز فجر جم از برگزاری رزمایش جامع پدافند غیرعامل در پالایشگاه جم خبر داد.

 

 

منبع : http://www.imeny.com



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیست‌ HSEرزمایش جامع پدافند غیرعامل پالایشگاه جمتجهيزات امداد و نجاتايمنيامداد و نجاتاطفاء حريقمسئول HSE


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

2719

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

9

میهمان آنلاین

24496730

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA