تصویب آیین‌نامه ایمنی عملیات انتقال نیروی برق

رییس شورای عالی حفاظت فنی گفت:‌ آیین نامه "ایمنی در عملیات انتقال نیروی برق" پس از سه سال کار کارشناسی با حضور نماینده وزارت نیرو به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نظری جلالی معاون وزیر در روابط کار و رییس شورای عالی حفاظت فنی در اولین جلسه شورای عالی حفاظت فنی در سال جاری اظهار داشت: طی هشت سال اخیر عملکرد شورا در این خصوص دارای رشدی معادل 200 درصد بوده است.

وی ضمن ارائه آماری از کارگران بیمه شده رسمی و همچنین در بخش اشتغال غیر رسمی که طیف وسیعی از جامعه را تشکیل می دهند گفت: اهمیت مسئولیت شورای عالی حفاظت فنی در خصوص صیانت از نیروی کار در راستای پیشگیری و کاهش حوادث و بیماری های ناشی از کاراست.

در ادامه آیین نامه «ایمنی در عملیات انتقال نیروی برق» سپس از سه سال کار کارشناسی با حضور نماینده وزارت نیرو در سه جلسه رسمی شورا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و نهایتا به اتفاق آراء به تصویب اعضاء رسید. با توجه به اهمیت انرژی الکتریکی و کاربرد وسیع آن در کلیه فعالیت های اقتصادی در حوزه های تولید و توزیع، زمینه پیش گیری ازحوادث ناشی از کار و صیانت از نیروی انسانی و منابع مادی را فراهم کند.

 

 

منبع:ILNA.IR



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیست‌ HSEبهداشتحوادث‌ کارگرانمرگ و میرآیین‌نامه ایمنی عملیات انتقال نیروی برقنیروی برق


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8095

تعداد اعضا

5654

بازدید امروز

5163

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

86

میهمان آنلاین

24481824

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA