خانواده‌ها جدی بگیرند؛ مسمومیت با مونوکسیدکربن در کمین است

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گفت: با توجه به اینکه خانواده‌ها، هشدارهای لازم در خصوص علائم مسمومیت با مونوکسیدکربن را جدی گرفته‌اند، شاهد کاهش قابل توجهی از آمار تلفات با مونوکسید کربن هستیم.

 

حبیب حسینقلی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان‌شرقی، از نجات 10 شهروند تبریز طی روز گذشته خبرداد و گفت: در پی گزارش مسمومیت 3 خانواده تبریز در خیابان‌های امام، راه آهن و بهار تبریز، به مرکز اپراتوری فوریت‌های پزشکی، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به محل اعزام و بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، مسموم شده‌ها را به بیمارستان‌های محلاتی و امام رضای تبریز منتقل کردند.

 

حبیب حسینقلی زاده با بیان اینکه مسمومیت با گاز مونواکسید کربن علایمی شبیه به سرماخوردگی دارد و فرد را دچار آب ریزش بینی، سردرد و سوزش چشم می‌نماید خاطرنشان کرد: مردم باید دقت کنند که اگر در یک زمان چند نفر در داخل یک محیط بسته دچار علائم بالا شوند به احتمال زیاد در خطر گاز مونواکسید کربن قرار دارند.

 

وی در خصوص هشدارهای لازم در برخورد با مسمومیت‌های ناشی از مونوکسیدکربن گفت: کسی که با گاز مونواکسید کربن دچار مسمومیت شده باشد بایستی سریعاً او را از محیط آلوده به این گاز، خارج کرده و در تماس با هوای آزاد گذاشت.



اخباراخبار ایمنیمسمومیت با مونوکسیدکربن در کمین استخانواده‌ها جدی بگیرنداخبار سلامتتوصیه های ایمنیسلامتایمنیمونوکسیدکربنسمومیت با گازعلایمی شبیه به سرماخوردگیآب ریزش بینیسردرد و سوزش چشم


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8096

تعداد اعضا

2633

بازدید امروز

6195

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

3

میهمان آنلاین

24491130

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA