ریزش سنگ در محور هراز 3 مجروح بر جای گذاشت.

مهین تفضلی امروز در گفت‌وگو با فارس در ساری بیان داشت: بر اساس گزارش مرکز پیام اورژانس 115 آمل ریزش سنگ از کوه در محور هراز منجر به مصدومیت سه نفر از سرنشینان اتوبوس شد.

وی افزود : این حادثه در حوالی پل لاسم به سمت آمل رخ داد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس 115 پلور و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر پلور به این محل اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران ادامه داد: با حضور تکنسین‌های اورژانس 115 پایگاه پلور و اقدامات اولیه درمانی یک نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شد و دو مجروح دیگر به بیمارستان 17 شهریور آمل و درمانگاه گزنگ منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس 115 مازندران از وقوع تصادف یک دستگاه پراید و پژو در محور آمل به سرخرود خبر داد و افزود: در این حادثه 6 نفر از سرنشینان دو خودرو مصدوم شدند.

تفضلی محل حادثه را حوالی روستای نوکلا عنوان کرد و افزود: در این حادثه شش نفر از سرنشینان این دو خودرو مصدوم شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: ساعت وقوع حادثه 23.20 بود که طی تماس با اورژانس بلافاصله دو کد از پایگاه‌های آمل و کلوده به محل حادثه اعزام شد.

تفضلی اضافه کرد: مصدومان این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.

 



اورژانسحادثهآمبولانسحوادثدرماندرمانیبهداشتبهداشتیبیمارستانایمنایمنیهرازآملخودروتصادفمازندرانفوریت‌های پزشکی مازندراندرمانگاهتکنیسینریزش سنگ


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

745

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

183

میهمان آنلاین

24501864

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA