راه اندازی نخستین اورژانس دریایی پارس جنوبی

علیرضا نجومی با اشاره به استقرار اتاقک ایزولاسیون مجهز به تجهیزات پزشکی بر روی شناور دریایی گفت: این اورژانس دریایی با هدف انتقال بیماران مختص کرونا و همچنین برای پوشش حوادث انسانی از جمله بیماری‌های قلبی و عروقی و سایر بیماران، برای نخستین‌بار در استان بوشهر و در بخش سکوهای فراساحل پارس جنوبی به کار گرفته می‌شود.
 
وی حفظ جان کارکنان شاغل در سکوهای پارس جنوبی و صیانت از تولید ایمن و پایدار گاز را اساس برپایی این اورژانس دریایی عنوان کرد و گفت: این مهم نتیجه کار گروهی و مشارکت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با ابتکار عمل شرکت نفت و گاز پارس، حمایت مدیرعامل و معاون عملیات و پشتیبانی این شرکت محقق شده است.
 
ی با بیان اینکه اتاقک ایزولاسیون شناور دریایی، مختص اورژانس دریایی (عملیات تریاژ) و از برنامه‌های مورد توجه ستاد مقابله با بیماری کویید ۱۹ شرکت ملی نفت ایران بوده، تصریح کرد: این اتاقك ایزولاسیون شناور كه می‌تواند نقش اورژانس دریایی را داشته باشد به تجهیزات مهم پزشکی اورژانسی از جمله تخت‌های احیا، کپسول‌های اکسیژن، دستگاه نوار قلب، دستگاه suction و کاور یکبارمصرف حفاظت در برابر ویروس کرونا مجهز شد و بر روی شناور پارمیدا قرار گرفت.
 
 
شرکت ملی نفت ایران
 
 


شرکت ملی نفت ایرانniocعلیرضا نجومیرئیس ایمنیبهداشتمحیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارسشركت نفت و گاز پارسکووید 19COVID 19کروناکرونا ویروسویروس کروناcorona virusاخبار کرونااخبار نفتنخستین اورژانس دریاییاورژانس دریایی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

2927

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

115

میهمان آنلاین

24496938

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA