وزیر بهداشت در نشست خبری؛ تهران میزبان وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی

وزیر بهداشت، به تشریح جزئیات اجلاس وزرای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی در تهران پرداخت.
 سعید نمکی در نشست خبری شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی، که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: امسال این اجلاس از ۲۲ تا ۲۵ مهر ۹۸ به میزبانی تهران برگزار می شود.
 
ایشان با توجه به اهمیت برگزاری این اجلاس در تهران، بیان کرد: حضور وزرای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی در تهران، می تواند نشان از مدیریت نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف سلامت باشد.
 
نمکی، از این اجلاس به عنوان یکی از ممتاز ترین اجلاس ها نام برد و گفت: برگزاری چنین نشستی با اقبال کشورهای منطقه و مسئولان ارشد سازمان جهانی بهداشت، در تهران نشان از شکست سیاست های خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران است.
 
وزیر بهداشت با اشاره به همراهی سازمان جهانی بهداشت در برگزاری این اجلاس در تهران، تاکید کرد: در اجلاس وزرای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی در تهران، موضوعات مهم بهداشتی در سطح کشورهای منطقه در قالب اسناد مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: خروجی این اسناد در قالب قطعنامه، نقشه راه، تصمیمات و اقدامات مصوب و برنامه عملیاتی به کشورها جهت سیاستگذاری و برنامه‌ریزی در سطوح کشوری ارائه می‌شود که به موجب آن کشورهای عضو، خود را متعهد به اجرای مفاد آن اسناد می‌دانند.


اخباراخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیاخبار سلامتاخبار محیط زیستhse newsخبرهای ایمنیوزیر بهداشت در نشست خبری؛ تهران میزبان وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

1329

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

132

میهمان آنلاین

24502447

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA