نجات 6 نفر از میان دود و آتش ساختمان مسکونی

آتش سوزی ساختمان مسکونی در نازی آباد با نجات 6 نفر از ساکنان به خیر گذشت.
به گزارش پایگاه خبری 125، پس از تماس های مکرر شهروندان و کمک خواهی مبنی بر محبوس شدن ساکنان یک ساختمان مسکونی در میان دود و شعله های آتش، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 14:25 دقیقه روز گذشته آتش نشانان ایستگاه 95 و 22 را به محله نازی آباد، خیابان فاطمی، میدان دیلمقانی اعزام کرد.
جعفر شکرانه مهربانی افسر آماده منطقه 7 عملیات در این باره گفت: در یک ساختمان 5 طبقه مسکونی دو واحدی در طبقه اول به مساحت 70 متر مربع یک واحد مسکونی در قسمت اتاق خواب طعمه شعله های آتش شده و دود زیادی نمایان بود.
وی افزود: در بررسی های اولیه معلوم شد در داخل ساختمان 4 نفر و داخل کابین آسانسور 2 نفر محبوس شده اند که آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان و تجهیز خود به دستگاه تنفسی در دو گروه وارد ساختمان شدند و همزمان گروه اول با استفاده از لوله های آبدهی مهار شعله های آتش را که در حال سرایت به دیگر طبقات بود مهار کردند.
مهربانی تصریح کرد: گروه دوم نیز اقدام به انتقال محبوس شدگان به خارج از ساختمان کرد و همه 6 نفر محبوس شده شامل پسر بچه 4 ساله و یک نفر خانم و آقای جوان و دو خانم 70 و 100 ساله را به خارج ساختمان منتقل شدند و خانم 70 ساله را که دچار دودزدگی جزیی شده بود تحویل امدادگران اورژانس داده شد.
وی افزود: آتش نشانان پس از تخلیه اجناس و وسایل سوخته به خارج از واحد مسکونی و ایمن سازی ساختمان، با ارائه تذکرات ایمنی به ساکنان به ماموریت خود پایان دادند.
 
 
 
 
 



نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

865

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1

میهمان آنلاین

24494876

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA