متن پیام مدیرعامل شرکت HSE Arya به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس شرکت

متن پیام جناب آقای مهندس عادل شکری، مدیرعامل شرکت HSE Arya به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس شرکت بدین شرح است: 
 
 
HSE ARYA ده ساله شد!
فرارسیدن دهمین سالروز تأسیس شرکت سلامت ایمن محیط آریا (HSE Arya) را به همه کارکنان عزیز، نمایندگان سختکوش، همکاران گرامی و مشتریان گرانقدر این شرکت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
شرکت به همراهی کارکنانی که در کمال صداقت و درستکاری و به منظور تحقق اهداف شرکت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، به خود می بالد و ثمره این سختکوشی ورود قدرتمندتر از همیشه به دهمین سال فعالیت شرکت است. از همکاری عالی همه عزیزان که هر یک به نوبه خود در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت مرا همراهی نمودید، سپاسگزارم.
شرکت HSE Arya در سالی که گذشت توانست با گام نهادن در مسیر رشد و توسعه، در پیشبرد اهداف متعالی در خصوص ارتقای سطح سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE)، افتخارات ارزشمندی همچون موارد زیر را کسب نماید:
- ثبت نام صدها دانشجو در دوره های آموزشی بین المللی NEBOSH, IOSH, IEMA و ... به صورت حضوری و آنلاین که سالها در ایران تحریم بود.
- گسترش سه برابری واردات و تولیدات تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی با کیفیت و ارائه در سطح کشور
- طراحی مجدد، ارتقاء و به روز رسانی اولین شبکه اجتماعی تخصصی HSE در ایران در راستای گسترش مشارکت ها و فعالیت های گروهی و ارتباطی بین متخصصان در سایت مرجع متخصصان HSE به آدرس www.HSEexpert.com
- آماده سازی جهت راه اندازی چند ایده کاربردی جدید و پر مخاطب در راستای تسهیل استخدام متخصصان HSE توسط کارفرمایان محترم
- و ...
همه ما در شرکت HSE Arya وظیفه خود میدانیم در دومین دهه از زندگی کاری خود، برای رشد و تعالی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم و با تکیه بر نقشه راه و برنامه ریزی های انجام شده در پیشبرد اهداف شرکت که همانا رضایتمندی همکاران، نمایندگان، مشتریان، متخصصان و سایر ذینفعان است، گام برداریم.
 
ارادتمند
مدیرعامل
عادل شکری
 


اخباراخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیاخبار سلامتاخبار محیط زیستhse newsخبرهای ایمنیHSE ARYA ده ساله شد!متن پیام مدیرعامل شرکت HSE Arya به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس شرکت


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

3190

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

222

میهمان آنلاین

24497201

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA