حیات وحش به دست انسان ها نابود شده است

برای تهیه گزارش سازمان ملل متحد، ۱۴۵ محقق و متخصص از ۵۰ کشور جهان به مدت سه سال هزاران منبع را تحقیق و ارزیابی کردند. این نخستین گزارش جامع در نوع خود بوده است.بنا بر گزارش سازمان ملل متحد در سال‌های آینده تقریبا یک میلیون نوع حیوان و گیاه برای همیشه از صحنه حیات محو خواهند شد. بر اساس این گزارش بیش از ۴۰ درصد دوزیستان‌ و تقریبا ۳۳ درصد مرجان‌ها و یک سوم تمام پستانداران دریایی در خطر نابودی کامل قرار گرفته‌اند.
 
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، بنا بر گزارش سازمان ملل متحد در سال‌های آینده تقریبا یک میلیون نوع حیوان و گیاه برای همیشه از صحنه حیات محو خواهند شد. ابعاد نابودی حیات وحش که انسان مسئول آن است، هیچگاه تا این حد نبوده است.
 
گزارش سازمان ملل متحد بویژه در مورد حشرات هشدار می‌دهد. براساس این گزارش طی سه دهه از میزان حشرات تنها در قاره اروپا تقریبا 80 درصد کاسته شده است. از میان رفتن بسیاری از گونه های حشرات گرده افشان تاثیر مستقیمی بر طبیعت و بخش های مختلف زندگی و فعالیت انسان ها از جمله در فعالیت باغداری و کشاورزی خواهد داشت.


اخباراخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیاخبار سلامتاخبار محیط زیستhse newsخبرهای ایمنیحیات وحش به دست انسان ها نابود شده است


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

3630

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

170

میهمان آنلاین

24497642

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA