آشنا شدن رانندگان تانکرهای آذربایجان غربی با موارد ایمنی HSE

دوره آموزشی HSE (ایمنی، بهداشت و محیط زیست) بااهداف حفظ ایمنی، پیشگیری، شناسایی و کاهش عوامل حوادث جاده ای برای رانندگان حمل فرآورده های نفتی و گاز مایع در منطقه میاندوآب برگزار شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت  این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح آگاهی و توانمندسازی رانندگان نفتکش های حمل فرآورده های نفتی و گاز مایع در جهت به حداقل رساندن تصادف های جاده ای و حفظ امنیت جانی خود راننده، اطرافیان و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی برگزار شد.
داود فعال پور با بیان اینکه تاکنون هیچگونه حادثه ای در سطح منطقه میاندوآب در این مورد روی نداده، گفت: این مهم نتیجه برگزاری مستمر دوره های آموزشی توسط واحد HSE است که موجب آمادگی رانندگان تانکرهای این منطقه در شرایط بحرانی می شود.
وی در خصوص شناسایی عوامل بروز حوادث جاده ای و کاهش اثرات ناشی از آن، گفت: رانندگان تانکرها در راستای تامین و توزیع به موقع فرآورده های نفتی، رعایت نکات ایمنی در سکوهای بارگیری و تخلیه ایمن فرآورده های نفتی در مجاری عرضه، نقش خطیری بر عهده دارند و باید تمامی موارد لازم را رعایت کنند.
وی افزود: در این دوره رانندگان توسط رییس آتش نشانی و کارشناس HSE این منطقه با الزامات و مقررات HSE تاسیسات و مجاری عرضه فرآورده های نفتی، ویژگی های مواد خطرناک، شناسایی خطرها و کاهش تاثیرات آن، آشنایی با کلاس بندی زون های خطر، اقدام در شرایط اضطراری، آشنایی با انواع آتش و کپسول و نحوه اطفای حریق آموزش های لازم را فراگرفتند.
HSE حرف اول کلمات Health (بهداشت)، Safety ( ایمنی ) و Environment (محیط زیست) است که متولی و عهده دار کلیه مسایل مربوط به بهداشت کار، صنعتی و محیط، ایمنی و آتش نشانی و محیط زیست است.
شرکت نفت منطقه میاندوآب یکی از مناطق ۳۷ گانه نفتی کشور است ..


اخباراخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیاخبار سلامتاخبار محیط زیستhse newsخبرهای ایمنیآشنا شدن رانندگان تانکرهای آذربایجان غربی با موارد ایمنی HSE


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

2402

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

14

میهمان آنلاین

24496414

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA