تست رایگان ایدز در داروخانه های آمریكا توزیع می شود.

به گزارش سرویس «سلامت» ایسنا، كارشناسان این مركز تاكید كردند چنانچه مرحله اولیه این برنامه جدید با موفقیت انجام شود، بیماران می توانند از این پس تست رایگان ایدز را به راحتی یك واكسن آنفلوآنزا یا تست كنترل فشار خون از دراگ استورها تهیه كنند.

در بیانیه مركز كنترل و پیشگیری امراض امریكا اعلام شد با اجرای این برنامه ۱.۲ میلیون دلاری، تست های رایگان و سریع ایدز در اختیار داروخانه ها و كلینیك های دارای دراگ استور در ۲۴ شهر و منطقه روستایی آمریكا قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در این باره گزارش داد، دكتر كوین فنتون كه مسئولیت كنترل برنامه های پیشگیری از ایدز را در این سازمان بر عهده دارد، خاطرنشان كرد: ما معتقدیم با این اقدام عده بیشتری از مردم می توانند به امكانات تست ایدز دست پیدا كنند و هم چنین ننگ اجتماعی مرتبط با این بیماری كاهش خواهد یافت.

بنابراین گزارش، در حال حاضر تست ایدز در هفت منطقه از جمله واشنگتن، اوكلند، كالیفرنیا و همچنین در یك كلینیك هندی خدمات بهداشتی در مونتانا ارائه می شود. مركز كنترل و پیشگیری امراض امریكا در نظر دارد به زودی این تسهیلات را برای ۱۷ منطقه دیگر فراهم سازد.

تست ایدز یك "سواب" یا نمونه ای است كه در داخل دهان قرار می گیرد و حدود ۲۰ دقیقه طول می كشد تا نتایج اولیه آن مشخص شود. تولیدكنندگان این تست می گویند كه در ۹۹ درصد موارد نتایج آن دقیق و صحیح است.



كنترلپیشگیریآمریكاتست رایگان ایدزبیماری ایدزHIVبیماریبیماربیمارستاندراگ استورداروخانهمونتانا


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

4982

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

185

میهمان آنلاین

24506100

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA