خدمتی جدید از مرجع متخصصان HSE در راه است...

سایت مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (www.HSEexpert.com) با بیش از 5.000 عضو متخصص HSE و به طور میانگین 7.000 بازدید روزانه، به عنوان بزرگترین وبسایت HSE در ایران شناخته شده است. این وبسایت که در سال 1390 شروع به کار نموده است، پس از گذشت حدود 7 سال از شروع فعالیت خود، جایگاه ویژه ای را در بین شاغلین، دانشجویان، اساتید دانشگاه و علاقه مندان حوزه HSE و همچنین کارفرمایان محترم (سازمان ها، صنایع، پروژه ها و کارخانجات) پیدا نموده است. 
 
مدیران این وبسایت همیشه در تلاش بوده اند که محتوای وبسایت تا حد ممکن به روز بوده و از پویایی مناسبی برخوردار باشد. به طوریکه در هر سال از فعالیت این وبسایت، شاهد ارائه خدمات مفید و جدیدی بوده ایم و ایده اکثر این خدمات، برای اولین بار توسط اتاق فکر همین وبسایت طراحی و سپس اجرا شده است و به لطف خداوند توانسته است برای متخصصان حوزه HSE مفید واقع شود. 
از جمله برخی از خدمات وبسایت مرجع متخصصان HSE عبارت است از : 
 
- امکان عضویت و درج رزومه و دوست یابی و ارسال پیام در سایت
- بهره مندی از اخبار، همایش های تخصصی و آگهی های استخدامی HSE به روز و معتبر و امکان درج توسط اعضاء
- مطالعه و دانلود حدود 200 مطلب و مقاله تخصصی طبقه بندی شده به تفکیک سلامت، ایمنی، محیط زیست و عمومی و امکان درج توسط اعضاء
- امکان بازدید از بانک لینک های HSE، بانک شبکه های مجازی HSE، بانک نرم افزار های HSE، لیست شرکت ها و فروشگاه های HSE و امکان درج توسط اعضاء
- امکان ثبت نام به عنوان کارجو برای افرادی که به دنبال شغل هستند. 
- امکان تبلیغات برای اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با HSE 
 
اعضای محترم به راحتی می توانند از طریق ایمیل، پیام یا تماس تلفنی نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در موضوعات مختلف با مدیران سایت مطرح نمایند و مدیران سعی می کنند تا حد امکان موارد را پیگیری سریع نموده و به همین علت ارتباط دو طرفه مناسبی بین اعضا و مدیران سایت وجود دارد. 
 
همچنین کارفرمایان بسیاری در طول این سالها، مشاوره هایی را از تیم مرجع متخصصان HSE دریافت نموده اند، حال در زمینه های تخصصی HSE، استخدام نیروهای متخصص خود از بین اعضای سایت و یا موضوعات مرتبط دیگر؛ که مدیران وبسایت در حد توان سعی نموده اند که بدون چشم داشتی، مشاوره های کاملی را به این عزیزان ارائه نمایند. 
 
 
و ما این ارتباط دوستانه با اعضای عزیز سایت و کارفرمایان گرامی را ناشی از اعتماد ایشان به سایت مرجع متخصصان HSE می دانیم و از این بابت به خود می بالیم که دوستان وفادار و نخبه زیادی را از طریق این وبسایت پیدا کرده ایم. 
 
نکته قابل توجه اینکه با همکاری اتاق فکر وبسایت، در نظر داریم یک خدمت بسیار متفاوت و جذاب و کاربردی که نیاز آن به شدت در جامعه HSE احساس می شود را تحت عنوان یک استارتاپ به بهترین نحو ممکن ارائه دهیم. این خدمت منافع بسیاری را هم برای متخصصان، شاغلان و علاقمندان مهیا خواهد نمود و هم منافع منحصر به فردی را برای کارفرمایان محترم. 
 
در حدود یکسال بر روی این طرح، فکر و از جنبه های مختلف بررسی شده و در حال حاضر در دست اجرا می باشد و به صورت مرحله به مرحله توسط خبرگانی در حوزه HSE در حال بازبینی و رفع ایراد است. 
 
اجازه دهید تا نهایی و اجرایی شدن کامل این خدمت خاص و رفع اشکالات الزامی، در مورد نحوه کار آن حرفی به میان نیاوریم، اما در همین جا از تمامی دوستداران فعالیت های استارتاپی، متخصصان گرامی، اساتید دانشگاه های معتبر کشور، مدیران HSE صنایع و پروژه های بزرگ و متوسط کشور و سایر دوستداران وبسایت HSEexpert دعوت به عمل می آید که در صورت تمایل به همکاری در زمینه این طرح، مراتب را از طریق زیر به اطلاع ما برسانند تا به محض ایجاد شدن شرایط، با ایشان در مورد نحوه همکاری ارتباط بر قرار کنیم. 
 
Telegram ID: @HseExpert
Email: admin@HSEexpert.com
 
 
ارادتمند - عادل شکری
مدیر سایت مرجع متخصصان HSE
 


اخباراخبار hseاخبار ایمنیاخبار بهداشتاخبار محیط زیستاخبار روزانهاخبار جدیدخبر HSEخدمتی جدید از مرجع متخصصان HSE در راه است...


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

3833

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

215

میهمان آنلاین

24497844

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA