در همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز عنوان واحد سبز به شرکت پایانه‌های نفتی ایران اختصاص یافت

در مراسم اختتامیه این همایش که هفته گذشته در سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد، شرکت پایانه‌های نفتی ایران در میان 312 واحد صنعتی و خدماتی، به عنوان واحد سبز معرفی شد و لوح سپاس و تندیس سیمین این جشنواره را به خود اختصاص داد.
 
بر اساس این گزارش، در نوزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز، چهار واحد صنعتی و چهار واحد خدماتی به عنوان «برگزیده سبز» شناخته شدند و از 67 واحد «صنعت سبز» و 22 واحد «خدمات سبز» با اهدای تندیس قدردانی شد.
 
واحدهای صنعتی با 12 شاخص و ضرایب متفاوت ارزیابی شدند و در این داوری مدیریت پساب، کاهش آلودگی هوا، کاهش آلودگی صدا، مدیریت پسماند، فضای سبز، استقرار نظام مدیریت سبز و کاهش میزان مصرف منابع و همچنین استقرار دفتر محیط زیست یا واحد HSE مورد توجه قرار گرفت.
 
سیستم بهداشت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، اشاعه فرهنگ و اخلاق زیست محیطی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تولید محصول سبز از جمله شاخص‌هایی است که در داوری‌ها مورد توجه قرار گرفته است. 
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستدر همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز عنوان واحد سبز به شرکت پایانه‌های نفتی ایران اختصاص یافت


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

2633

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

27

میهمان آنلاین

24496644

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA