اخبار بین المللی: گروه رصدکننده به دلیل گزارش‌های ایمنی از اوشا شکایت کرد

بنا بر قانون نگهداری اسناد و گزارشات مربوط به آسیب و بیماری اوشا، که در ماه می سال 2016 نهایی گردید، کارفرمایانی با 250 کارمند و کارگر یا بیشتر و نیز کارفرمایان در صنایع با ریسک بالا با 20 کارگر می‌باید به شکل الکترونیکی خلاصه گزارش سال 2016 خود را به اوشا ارسال کنند. این قانون تصریح می‌کند که اوشا این گزارشات را عمومی خواهد کرد تا بلکه کارفرمایان ترغیب شوند که از آسیب و بیماری جلوگیری به عمل آورند و در باب ایمنی محیط کار تحقیقاتی را صورت دهند. اگرچه، اکنون سازمان پابلیک سیتیزن در خبری آورده است «اوشا از طریق حذف برخی شروط، در حال تضعیف این قانون است، و اوشا خلاصه اطلاعات آسیب و بیماری را عمومی نکرده است».
 
در اکتبر، نوامبر و دسامبر، پابلیک سیتیزن قانون آزادی اطلاعات را اعلام کرد که کارفرمایان را مجاب می‌کند گزارش‌های خلاصه را انتشار دهند. این گروه از این طریق در نظر داشت تا تحقیق درباره سلامت و ایمنی محیط کار را به راه اندازد. این سازمان مدعی است که درخواستش در ماههای اکتبر و نوامبر به شکلی غیرقانونی رد شد.
 
لیکن اوشا در جواب مدعی است که اطلاعات مربوط به آسیب و بیماری محیط کاری جزء مطالبی است که اوشا از آنها برای تقویت فعالیت‌های نظارتی خود استفاده می‌کند. انتشار این اطلاعات پیش و در هنگام استفاده از آنها برای اتخاب برخی تشکیلات به منظور بازرسی به فاش شدن تکنیک‌های اوشا در نظارت‌های و بازرسی‌های قانونی‌اش می‌انجامد. بنابراین، اوشا قویّاً معتقد است که بنا بر قانون، انتشار داده‌های مربوطه در حالی که از آنها برای فعالیت‌های بازرسی استفاده می‌شود، ممنوع است.
 
در عین حال، پابلیک سیتیزن، در پاسخ به این ادعای اوشا، می‌گوید که این داده‌ها و اطلاعات از قانون انتشار اطلاعات معاف نیستند و باید عمومی شوند زیرا هدف از تهیه و نگارش آنها/ف هرگز مباحث بازرسی و نظارتی نبوده و به منظور مطالعات و فعالیت‌های پیشگیرانه تهیه و تدوین شده‌اند. در شکایت پابلیک سیتیزن آمده است که آنها معتقدند عدم انتشار داده‌ها از جانب اوشا کاملا غیرقانونی بوده و دادگاه باید اوشا را ملزم کند که این اطلاعات را انتشار دهد.
 
منبع: 
https://safety.blr.com/workplace-safety-news/safety-administration/injury-and-illness-records-osha300/Watchdog-group-sues-OSHA-over-safety-records/
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستاخبار بین المللیگروه رصدکننده به دلیل گزارش‌های ایمنی از اوشا شکایت کرد


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

2808

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

49

میهمان آنلاین

24496820

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA