مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت: واگذاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت صحت ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران به نقل از روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، دکتر حبیب اله سمیع ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س)  و گرامیداشت روز پرستار با اشاره به ارتباط و اعتماد متقابل بین بیماران و کادر درمانی گفت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت جز خانواده بزرگ صنعت نفت به‌شمار می‌آید، مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی هم جز این خانواده به‌شمار می‌روند و چه بسا پرستاران شاغل در این مراکز از نظر عاطفی با بیماران و خانواده‌هایشان ارتباط برقرار می‌کنند.
 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره جایگاه پرستاران افزود: این فرصت ارزشمند، خدمتگزاری به کسانی که نیازمند هستند از آن همگان نمی‌شود و باید جایگاه ویژه و مقدس پرستاران را در روند سلامتی بیماران غنمیت شمرده شود.
 
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد: نام‌گذاری سالروز ولادت بانوی کربلا حضرت زینب (س) الگوی صبر و عشق و ایثار به‌عنوان روز پرستار نشان دهنده عظمت، بزرگی و مقدس بودن جایگاه پرستاری است.
 
سمیع در ادامه با اشاره به اخبار منتشر شده در سطح شبکه‌های اجتماعی مبنی بر واگذاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: برای اطمینان خاطر کارکنان این سازمان و همچنین مراجعه کنندگان به مراکز درمانی باید بگویم که چنین موضوعی مطرح نیست و واگذاری یا خصوصی شدن سازمان صحت ندارد.
 
وی یادآور شد: طبق تاکید مقام عالی وزارت نفت، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و همه مراکز درمانی صنعت نفت باید صندوق کارفرمایی داشته باشند تا از لحاظ مدیریتی و بهداشتی و درمانی اداره شوند و در این راستا هیچ گونه تعدیل نیرو یا واگذاری و کاهش مراکز درمانی وجود ندارد.
 
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت همچنین ضمن قدردانی از زحمات مترون پرستاری بیمارستان فوق تخصصی نفت تهران، گفت: هماهنگی با بیماران و پرستاران برای ارائه خدمات با کیفیت و مناسب کاری بس دشوار است و خوشبختانه خانم زهرا نوری جزو خوشنام ترین مترون‌های پرستاری است.
 
به مناسبت پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار؛ جشن روز پرستاری با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان، علی بهزادی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران و جمعی از پرستاران و کارکنان در بیمارستان فوق تخصصی نفت تهران برگزار شد.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستمدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت: واگذاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت صحت ندارد


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

1927

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

102

میهمان آنلاین

24503046

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA