ثبت رکورد سه میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در پروژه لرزه نگاری سپهر

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، سرپرست اداره  HSE و پدافند غیرعامل مدیریت اکتشاف صبح امروز (۷ شهریورماه) در مراسم تقدیر از کارشناسان شرکت عملیات اکتشاف نفت برای ثبت رکورد بدون حادثه پروژه لرزه نگاری سپهر، ضمن قدردانی از تمامی عوامل اجرایی و عملیاتی این پروژه به ویژه ناظران مقیم اداره ژئوفیزیک، اداره حراست و نظارت، اداره  HSEمدیریت اکتشاف وشرکت عملیات اکتشاف، گفت: با توجه به نظارت دقیق و مستمر و بازدیدهای دوره ای، تمامی موارد ناایمن و ریسک های خطر عملیاتی پروژه سپهر از ابتدا مشخص و اقدام های کنترلی و اصلاحی لازم انجام شد.
 
حمید طاووسی ادامه داد: از جمله اقدام های کنترلی انجام شده در خصوص پیشگیری از حوادث و آسیب ها در پروژه لرزه نگاری سپهر می توان به ارائه HSE Plan و پیشگیری از حوادث احتمالی، برنامه ریزی و تشکیل جلسه مستمر با پیمانکار، آموزش های کوتاه مدت و دوره ای و برگزاری مانورهای آمادگی در شرایط اضطراری اشاره کرد.
 
به گزارش NIOC، برنامه پیش بینی لرزه نگاری سه بعدی سپهر برای ۱۴۶۰ کیلومتر مربع و دو بعدی و سه مولفه ای برای ١٦٠ کیلومتر بوده است. محدوده پروژه سه بعدی در جنوب شرق آزادگان در غرب رود کارون و در شمال میدان دارخوین قرار دارد که با همکاری شرکت عملیات اکتشاف نفت به عنوان پیمانکار در حال انجام است. 
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستثبت رکورد سه میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در پروژه لرزه نگاری سپهر


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

2833

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

58

میهمان آنلاین

24496845

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA