در تصویر زیر ریسک های ایمنی کار را مشخص نمایید و جایزه بگیرید؟

مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار در نظر دارد با رویکرد نوین آموزشی ایمنی کار به مخاطبان از این پس سلسله  عکس هایی را  با موضوع شناسایی پتانسیل ­های خطر در محیط های کاری به نمایش گذارد تا از این طریق ضمن آشنایی بیشتر مسئولین ایمنی و علاقمندان حوزه ایمنی و حفاظت فنی کارگاه های کشور، زمینه ی اصلاح رفتارهای نادرست کارگران در هنگام کار و کاهش حوادث شغلی را فراهم آورد. هدف از این دیدگاه افزایش نکته­ بینی و دقت در شناسایی مخاطرات پنهان و آشکار محیط کار است و می تواند زمینه ارتقای فرهنگ ایمنی کار را نیز در کارگاه های کشور فراهم آورد.
 
از اینرو از علاقمندان دعوت می گردد تا با شناسایی نکات نقص ایمنی موجود در تصویر فوق نسبت به شرح راهکار اصلاحی و ارسال پاسخ­ های خود به نشانی الکترونیک این مرکز  info-markaz@mcls.gov.ir اقدام نمایند، این مرکز متعاقباً با انتشار جواب مسابقه به کامل ترین پاسخ­ های دریافتی به قید قرعه جوایز فرهنگی اهدا خواهد نمود؛ شایان ذکر است؛ در آینده نزدیک روند این مسابقه با ایجاد زیر ساخت لازم در وبگاه این مرکز به صورت بر خط انجام خواهد گرفت.
 
 
در تصویر زیر ریسک های ایمنی و حفاظت فنی را مشخص نمایید و جایزه بگیرید؟


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستدر تصویر زیر ریسک های ایمنی کار را مشخص نمایید و جایزه بگیرید؟


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

1907

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

101

میهمان آنلاین

24503025

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA