دستگیری متخلفی که دم روباه را به محیط‌بانان فروخت

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: فرد متخلفی که دم یک قلاده روباه را در فضای مجازی جهت فروش به قیمت ۴میلیون ریال با درج شماره تلفن، آگهی کرده بود توسط محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست استان تهران دستگیر شد.
 
وی افزود: با دریافت گزارشی از این تخلف، موضوع در دستور کار کارشناسان یگان حفاظت محیط زیست استان تهران قرارگرفت و به عنوان خریدار وارد معامله صوری شدند و در محل تعیین شده فرد متخلف را دستگیر و دم روباه کشف کردند.  فرد متخلف بعد از واریز مبلغ ۸ میلیون ریال بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد .
 
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار کرد: علیه سایتی که این آگهی وآگهی‌های مشابه را منتشر کرده بود نیز در مراجع قضایی طرح شکایت و موضوع پیگیری خواهد شد .
 
به گزارش سایت محیط زیست استان تهران،میرزاکریمی در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده چنین آگهی‌هایی موضوع را به سامانه ۱۵۴۰ و یا شماره تلفن‌های ۷۷۳۵۹۵۶۴ و۲-۷۷۳۵۵۷۸۱ یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گزارش کنند و در زمینه خرید وفروش حیات وحش مراقب کلاهبرداران باشند.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستدستگیری متخلفی که دم روباه را به محیط‌بانان فروخت


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

332

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

15

میهمان آنلاین

24494343

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA