اجرای ۱۱۴ برنامه عملیاتی حوزه HSE با اعتبار یک‎هزار میلیارد ریال در منطقه ویژه پارس

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اجرای ۱۱۴ برنامه عملیاتی حوزه HSE با اعتبار یک‎هزار میلیارد ریال طی ۳ سال در این منطقه خبر داد. 
 
 
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، بهرام دشتی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: مطالعات حوزه ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در منطقه ویژه پارس حاوی چالش‌ها، تهدیدات و نقاط ضعف و قوت انجام شده است.
 
وی افزود: خروجی این مطالعات، ۱۱۴ برنامه عملیاتی با ۳۲ هدف در حوزه HSE است که این برنامه‌ها طی مدت زمان سه سال اجرایی می‌شود.
 
مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه پارس افزود: ۹ برنامه در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، ۴۴ برنامه در حوزه محیط زیست، ۳۳ برنامه در حوزه ایمنی، ۱۵ برنامه در حوزه بهداشت و ۱۲ برنامه نیز مشترک است.
 
دشتی‌نژاد خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در قالب اهداف مختلفی طراحی شده است که ۷ هدف در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، ۹ هدف در حوزه محیط زیست، ۸ هدف در حوزه ایمنی، ۷ هدف در حوزه بهداشت و ۵ هدف نیز مشترک است.
 
وی خاطرنشان کرد: برآورد هزینه‌ای ما برای اجرای این طرح‌ها، بیش از یک‎هزار میلیارد ریال است که به هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران اعلام نیاز شده است.
 
مدیر HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: با اجرای این برنامه و اهداف به سطح قابل قبولی از نظر ایمنی، بهداشت و محیط زیست خواهیم رسید.
 
دشتی‌نژاد گفت: برنامه‌های کوتاه‌مدت ما در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم تا شاهد بهبود مستمر وضعیت HSE در منطقه باشیم.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستاجرای ۱۱۴ برنامه عملیاتی حوزه HSE با اعتبار یک‎هزار میلیارد ریال در منطقه ویژه پارس


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8101

تعداد اعضا

6708

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

135

میهمان آنلاین

24500719

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA