آتش سوزی در انبار ضایعات پتروشیمی بندرامام

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ماهشهر امروز :صبح روز دوشنبه بازهم آتش سوزی در صنایع شهرستان بندرماهشهر ایجاد شد و اینبار نوبت به پتروشیمی بندرامام رسید.
 
خادمیان مسئول HSE پتروشیمی بندرامام در گفت و گو با ماهشهر امروز ضمن تایید این خبر اظهار کرد: برای کوچک کردن آهن آلات و ضایعات، کارگران مشغول برش دادن آن ها بودند که به علت مجاورت با انبار چوب، آتش به انبار سرایت کرده و موجب این اتفاق شده است.
 
آتش سوزی در انبار ضایعات پتروشیمی بندرامام
 
محمدعلی خادمیان می گوید: انبار ضایعات بیرون از محدوده مجتمع و کنار دریا قرار گرفته و خوشبختانه خطری صنایع پتروشیمی را تهدید نمی کند.
 
سید امید شهیدی نیا مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و فرمانده ارشد HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این خصوص گفت: انبار ضایعات چوب و آهن پتروشیمی بندرامام ، راس ساعت ۱۰:۴۰ صبح دوشنبه ۲۶ مهر ۹۵ براثر برش کاری پیمانکار جمع آوری ضایعات، دچار حریق شد.
 
وی افزود: به محض بروز آتش سوزی واحدهای اطفای حریق داخلی شرکت پتروشیمی بندرامام، عملیات اطفا را آغاز کردند و هم اکنون آتش تحت کنترل است و هیچگونه خطری برای سایت صنعتی در پی نخواهد داشت و به زودی به صورت کامل مهار خواهد شد.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستآتش سوزی در انبار ضایعات پتروشیمی بندرامام


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

4614

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

122

میهمان آنلاین

24505732

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA