حوزه ایمنی راه های روستایی محدودیت اعتبار ندارد

فرماندار اردبیل با اشاره به اقدامات راه سازی دولت در روستاها افزود: از میان طرح های عمرانی اولویت اصلی با راه های روستایی بوده و خوشبختانه قدم های خوبی در این حوزه برداشته شده است.
 
وی با بیان اینکه در حوزه ایمنی راه های روستایی محدودیت اعتبار وجود ندارد، خاطرنشان کرد: سال گذشته بالاترین میزان اعتبار برای راه‌های روستایی منظور شد و حتی اعتبار برخی روستاها بیشتر از اعتبارات داخلی فرمانداری است.
 
وی با اشاره به طرح جامع ترافیک روستایی به منظور ایمن سازی جاده‌ها و کاهش خسارت جاده‌ای در این شهرستان تدوین و به اجرا گذاشته می‌شود، بیان کرد: در صورت اجرای این طرح در کنار مشارکت همگانی دهیاران و پلیس راه بطور یقین وضعیت جاده‌های روستایی بهبود و سهم تصادف‌های جاده‌های روستایی از 42 درصد به نصف کاهش خواهد یافت.
 
فرماندار اردبیل نصب علایم راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها، نصب علایم بر روی ادوات کشاورزی، مجاب نمودن راکبان موتورسیکلت‌ها به استفاده از کلاه ایمنی ، برخورد با موتور سیکلت‌های فاقد گواهی نامه و سند را از جمله موارد کاهش تصادف‌ها دانست و افزود: در صورت اعمال این اقدام‌ها و ارائه راهکارهای مربوط به فرهنگ سازی و آموزش، میزان تصادف‌ها در جاده‌های روستایی به مراتب کمتر خواهد شد.
 
وی نقش پلیس راه را در ایمن سازی جاده‌ها موثر خواند و گفت: خدمات پلیس راه در کنترل و برقراری امنیت جادها قابل تحسین است.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستحوزه ایمنی راه های روستایی محدودیت اعتبار ندارد


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

5625

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

141

میهمان آنلاین

24499636

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA