تدوین سند ملی راهبردی علوم و فناوری بهینه سازی انرژی و محیط زیست در معاونت علمی

 به گزارش ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یدالله سبوحی با اشاره به لزوم توسعه فناوری های کارآمد و فعالیت های دانش بنیان افزود: بهینه سازی انرژی و محیط زیست مجموعه اقدامات و ساز و کارهای بهم پیوسته و سازگار با یکدیگر را شامل می شود و تحقق برنامه های بهینه سازی انرژی و محیط زیست مشارکت مجموعه ذینفعان را شامل می شود که در سطح کل اقتصاد و در بخشهای تولیدی و خدماتی پراکنده هستند. از این رو به دلیل پوشش بزرگ انرژی در بخش اقتصاد کشور با نگاهی ملی سعی بر رفع موانع و مشکلات با همکاری تمام فعالان در بخش انرژی داریم.
 
سبوحی تصریح کرد: ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست با توجه به درک مشخص از مسایل انرژی کشور و به منظور تسریع رفع موانع برای افزایش کارایی انرژی در اقتصاد ملی در آذر ماه سال 1392 با هدف پیگیری خط مشی مدیریت جامع انرژی، ایجاد هماهنگی بین دستگاههای اجرایی و جلب مشارکت ذینفعان در عرصه بهینه سازی انرژی و محیط زیست در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران سازماندهی شد.
 
به گفته وی، ستاد براساس چشم انداز توسعه پایدار بخش انرژی ماموریت و اهداف فعالیت خود را تعریف نموده و تحقق اهداف را از طریق برنامه های عملیاتی پیگیری می کند.
 
دبیر ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی افزود: شناسایی اسناد بالادستی، بررسی حجم و وزن بخش های مختلف سیستم انرژِی، شناسایی روش های توسعه فناوری، شناسایی فناوری و سر فصل های تحقیقاتی مورد نیاز و اولویت بندی فناوری ها و عناوین فعالیت های تحقیقاتی را از مراحل کار تدوین سند ملی بهینه سازی انرژی و محیط زیست است.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستتدوین سند ملی راهبردی علوم و فناوری بهینه سازی انرژی و محیط زیست در معاونت علمی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

3447

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

227

میهمان آنلاین

24497458

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA