فوت ناگهانی آقای هیوا آزمون، استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز

با نهایت تأسف و تأثر به اطلاع میرساند جناب آقای هیوا آزمون، دانشجوی دکترای بهداشت حرفه ای و استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مؤلف، پژوهشگر و مدرس دوره های آموزشی حرفه ای HSE در مؤسسات مختلف، دیروز 17 مرداد 1395 دار فانی را وداع گفت.
 
ایشان از منابع غنی علمی کشورمون بودند و همچنین در زمینه آموزش تخصصی HSE نماینده شرکت HSE ِArya در شیراز بودند و با همکاری ایشان دوره آموزشی فراوانی در 
 
علت فوت، ایست قلبی اعلام شده است.
 
مرجع متخصصان HSE از طرف اعضای محترم همچنین کلیه مهندسین و دانشجویان حیطه HSE از خداوند متعال برای ایشان طلب آمرزش و عاقبت به خیری و برای بازماندگان ایشان طلب صبر بر مصیبت می نماید.
 
 
 
مراسم خاکسپاری مرحوم دکتر هیوا آزمون امروز ساعت ۹:۳۰ در روستای پدری ایشان انجام گردیده و مراسم ختم ایشان در شهر کامیاران ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۷ مسجد شاهینیها می باشد. 
 
 
روحشان شاد و یادش گرامی
 
 
 
 
 
پیام پرفسور محمدفام
خبر كوتاه و بهت انگيز بود: هيوا آزمون دانشجوي دكتري بهداشت حرفه اي در گذشت.
ساده بود و صمیمی مثل همه دانشجویان شهرستانی و کمی هم خجالتی با لهجه شدید کردی اش دوست داشتنی بنظر می رسید. چند جلسه ای که از شروع کلاس ها گذشت خصوصیات دیگرش نیز نمایان شد کوشا و پیگیر و بیش از حد مودب. کافی بود تکلیفی مشخص کنی و از همان روز پاشنه در اتاقت را در می آورد سوال پشت سوال و روز ارائه همیشه جزء بهترین ها.
همیشه اینطور بوده است بسیار دوست داشته ام دانشجویانی که از سر وضع شان معلوم است که از خانواده ای ضعیف یا متوسط اند و بهره می برند از لحظه لحظه فرصت هایشان برای یاد گرفتن. انگار تصویر خانواده همیشه جلو چشمانشان هست تا برگردند و جبران کنند سال ها زحمات بی منت شان را. و اینگونه است که رابطه عمیقی شکل می گیرد بین معلم و اینگونه شاگردان.
هر چند که هیوای عزیز فقط در مقطع کارشناسی مهندسی بهداشت حرفه ای شاگرد مستقیم من بود ولی همین خصوصیاتش باعث شد که روابط مان بعدها نیز ادامه یابد تا همین چند هفته پیش. بارها بحث کردیم در مورد تز دکتری اش که در زمینه خطاهای انسانی بود مثل همیشه بود پیگیر، مودب و متین
مرگ من سفری نیست
هجرتی ست
از سرزمینی که دوست نمی داشتم
به خاطر نامردمانش
خود آیا از چه هنگام
این چنین
آیین مردمی
از دست بنهاده اید؟
پرفسور محمدفام

 



اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستفوت ناگهانی آقای هیوا آزموناستاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

3407

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

209

میهمان آنلاین

24504525

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA