محیط بان پارک ملی دنا در جریان درگیری با شکارچیان متخلف هدف گلوله قرار گرفت

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در تشریح ماجرا گفت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر حضور شکارچیان متخلف در پارک ملی دنا، شب گذشته محیط بانان این پارک جهت بررسی موضوع عازم ارتفاعات موسوم به خفر شدند.
 
 
علی افشار اظهار داشت: محیطبانان پس از مدتی جست و جو سه فرد مشکوک را مشاهده میکنند اما شکارچیان متخلف به محض مشاهده مامورین بوسیله اسلحه کلاشینکف به سمت محیطبانان تیراندازی می کنند.
 
بر اثر تیراندازی شکارچیان متخلف، محیط بان جواد عمادی از ناحیه بازوی دست چپ هدف مورد اصابت گلوله قرار گرفته و متخلفان با استفاده از این فرصت متواری می شوند.
 
 
محیط بانان مجروح شب گذشته با تلاش سایر همکاران و عوامل اورژانس به بیمارستانی در سمیرم منتقل شده و پس از اقدامات درمانی اولیه، صبح امروز به بیمارستان یاسوج منتقل شده است.
 
از صبح امروز تحقیقات برای شناسایی ضاربین محیط بان آغاز شده و سرنخ های خوبی در این زمینه بدست امده است که احنمالا متخلفین بزودی شناسایی و دستگیر خواهند شد.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستمحیط بان پارک ملی دنا در جریان درگیری با شکارچیان متخلف هدف گلوله قرار گرفت


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8096

تعداد اعضا

1426

بازدید امروز

6195

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1

میهمان آنلاین

24489923

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA