از وقوع زمین‌لرزه‌ در خراسان شمالی تا واژگونی اتوبوس با 43 سرنشین

سیدمصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته، اظهار داشت: تصادف سواری پراید با اتوبوس ساعت 9:35 شب گذشته در کیلومتر 52 محور بجنورد به شیروان در خراسان شمالی سبب آسیب دیدن 43 مسافر شد که نیروهای امدادی بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و اقدامات لازم را جهت نجات جان حادثه‌دیدگان انجام دادند.
 
وی افزود: برخورد یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه زامیاد در کیلومتر 66 محور خاش - زاهدان ساعت 7:10 امروز نیز سبب بروز حادثه برای سه مسافر شد. همچنین واژگونی پژو 206 ساعت 5:35 امروز در کیلومتر 15 میامی - سبزه‌وار در سمنان سه نفر را دچار حادثه کرد.
 
سخنگوی سازمان امداد و نجات از واژگونی سواری پژو پارس در محور سمنان - شاهرود خبر داد و گفت: این حادثه ساعت 2:45 امروز سبب حادثه دیدن 5 مسافر شد. همچنین برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید با یکدیگر در کیلومتر 5 محور زهک - زابل ساعت 7:10 امروز برای 10 مسافر حادثه آفرید و سبب آسیب به آنها شد.
 
مرتضوی خاطرنشان کرد: تصادف سواری L90 با کامیون ایسازو در محور اصفهان - تهران بعدازظهر روز گذشته سبب مصدوم شدن سه مسافر شد که نیروهای امدادی بلافاصله آنها را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال دادند.
 
سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع چند زمین‌لرزه در خراسان شمالی از روز گذشته تاکنون، گفت: بزرگترین زمین‌لرزه در این منطقه 4.8 ریشتر بود که بلافاصله دو تیم ارزیاب امداد و نجات به محل اعلام شده ولی خوشبختانه این حادثه خسارات جانی و مالی به همراه نداشته است.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستاز وقوع زمین‌لرزه‌ در خراسان شمالی تا واژگونی اتوبوس با 43 سرنشین


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

7046

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

156

میهمان آنلاین

24501057

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA