سرکشی شبانه تعزیرات از رستورا‌نهای فشم/ کشف 300 کیلو گوشت فاسد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،حسن بیگی، رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: شب گذشته به منظور برخورد با تخلفات رستوران‌ها از واحدهای صنفی منطقه فشم بازدیدی به عمل آمد و با رستوران‌داران متخلف برخورد شد.
 
وی در ادامه افزود: از یک رستوران ابتدا بازرسی صورت گرفته که علی رغم اخطاریه‌های قبلی همچنان تخلفات بهداشتی داشتند. و به دلیل کم فروشی، گرانفروشی، عرضه مواد غدایی فاسد پلمپ شد.
 
رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران تأکید کرد: در حین بازدید 300 کیلوگرم گوشت فاسد و تاریخ مصرف گذشته، کشف و معدوم شد. همچنین 2 کارتن تنباکو قاچاق نیز کشف و ضبط و پرونده تخلفاتی تشکیل شد.
 
حسن بیگی بیان کرد: از رستوران دیگری که از قبل 13 شاکی مسمومیت داشت بازرسی صورت گرفت و به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی پلمپ شد.
 
رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به بازرسی از رستوران دیگری در این منطقه، افزود: به دلیل رعایت بهداشت مواد و محیط، از سوی اداره بهداشت و درمان شمیرانات لوح سلامت تحویل شد.
 
وی گفت: بازرسی چهارم از یک رستوران بود که به دلیل عدم رعایت بهداشت محیطی پرونده تخلفاتی تشکیل و به همین منظور اخطاریه صادر شد و یک هفته مهلت داده شد تا نسبت به رفع نواقص اقدام کنند و در غیر اینصورت پلمپ خواهد شد.
 

 



اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستسرکشی شبانه تعزیرات از رستورا‌نهای فشم/ کشف 300 کیلو گوشت فاسد


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

4892

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

204

میهمان آنلاین

24506010

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA