اسامی برخی فرآورده های غیرمجاز آرایشی و بهداشتی اعلام شد

به گزارش ایرنا از سازمان غذا و دارو، این فرآورده های آرایشی و بهداشتی به علت جعل یا نداشتن اسناد بهداشتی اداره کل فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیرمجاز شناخته می‌شوند.
 
 
پیرو این اطلاعیه، اسپری آنتی باکتریال و ضدبو، اسپری دافع حشرات، پکیج ویژه(اسپری آنتی باکتریال و ضد بو) غیر مجاز و تقلبی هستند.
 
 
همچنین ژل لکه بر نانو، اسپری واکس آنتی، اسپری ضد بخار و تمیز کننده نانو و باکتریال نانو محصولات تقلبی و غیرمجاز به شمار می روند.
 
 
روابط عمومی سازمان غذا و دارو با با بیان اینکه تولید کننده این محصولات دقیقا مشخص نیست، اعلام کرد: با توجه به تصاویر ارسالی احتمالا نام تجاری محصولات «پی/ان/سی» - P|N|C - است.
 
 
سازمان غذا و دارو از کسانی که این محصولات را در سطح عرضه مشاهده می‌کنند، خواست تا روابط عمومی این سازمان، معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور یا نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام ات لازم صورت گیرد.
 
 
شماره تلفن 66405569 با کد 021 روابط عمومی سازمان غذا و دارو آماده دریافت اطلاعات در خصوص مراکز عرضه فراورده‌های غیر‌مجاز نامبرده است.
 
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستاسامی برخی فرآورده های غیرمجاز آرایشی و بهداشتی اعلام شد


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

293

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

3

میهمان آنلاین

24494304

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA