فرو ریختن مرگبار دیواره استخر کشاورزی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 121 و گروه امداد و نجات 15 را ساعت 15:02 به جاده خاوران، سه راهی سیمان، روستای زمان آباد اعزام کرد.
 
قاسم اکبری فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: دریک قطعه زمین کشاورزی، استخری برای آبیاری زمین کشاورزی به عمق 2.5 مترساخته شده بود که 0.5 متر آن داخل زمین و 2 متر آن بالاتراز سطح زمین قرار داشت. 
 
 
وی با اعلام این که این استخربا دیوارهای بتنی محصور شده بود. افزود: دو نفر کارگر افغانی بر روی دیواره های این استخر مشغول تمیز کردن محصولات سبزی بودند که ناگهان قسمتی از دیواره فروریخت و هر دو کارگر زیر قطعات بتنی ماندند.
 
این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به سرعت محل حادثه را ایمن سازی کرده و با بکارگیری تجهیزات مخصوص، یکی از کارگران که مردی 40 ساله بوده و دچار آسیب دیدگی شدید شده بود را از زیر آوار خارج کرده و برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
 
 
اکبری با اشاره به اینکه کارگر دوم کاملاً زیر آوار قرار گرفته بود، اضافه کرد: آتش نشانان با استفاده از ابزار ویژه قطعات بتنی را خرد کرده و کارگر دوم که مردی 45 ساله بود را با تلاش فراوان از زیر آوار خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
 
وی تصریح کرد: متأسفانه پس از انجام معاینات اولیه مرگ کارگر دوم از سوی عوامل اورژانس تأیید شد.
 
 
گفتنی است تحقیقات بیشتر در خصوص علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی و نیروی انتظامی در حال انجام است.
 
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستفرو ریختن مرگبار دیواره استخر کشاورزی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

657

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

161

میهمان آنلاین

24501775

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA